اصفهان- مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد: استان اصفهان ۶۴۰۰ شهید کارگر تقدیم نظام و انقلاب کرده که تجدید میثاق با شهدای کارگر یکی از مهمترین برنامه های این اداره در هفته کارگر است.

استان اصفهان ۶۴۰۰  شهید کارگر تقدیم نظام و انقلاب کرده است

احمدرضا پرنده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن گرامیداشت هفته کارگر افزود: افرادی که در یک جامعه شاغل هستند حتماً باید تابع یک قانون حقوقی باشند، مثل کارمندان دولت که تابع قانون استخدام کشوری هستند یا افرادی که در نیروهای نظامی و انتظامی، قوانین خاص کار خود را دارند.

وی ادامه داد: افرادی که به هر نحوی شاغل هستند و مشمول قانون کار جمهوری اسلامی ایران هستند، کارگر محسوب می شوند و یک کارگر می تواند مهندس، پزشک یا کارگر شهرداری باشد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهارکرد: در حال حاضر استان اصفهان حدود یک میلیون و۷۰ هزار نفر نیروی کارگر دارد که در حدود ۱۰۰ هزار واحد صنعتی و صنفی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود کارگران نخبه، خلاق و کارآفرین در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارآفرینان نمونه این استان، همان کارگران دیروزهستند که با ابتکارات خود محیط های کسب و کار جدید را ایجاد کرده اند.

پرنده با اعلام شکل گیری دبیرخانه ستاد گرامیداشت هفته کارگر در همه شهرستان ها ی استان اصفهان در هفته کارگر، گفت: در طول این هفته ۱۳۰ برنامه ستادی برگزار می شود که بازدید از آسایشگاه کارگران و برگزاری جشنواره تجلیل از کارگران نمونه استان از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی با اشاره به  اعزام کارگرانی رتبه اول مسابقات قرآن برای حضور در مسابقات ملی قرآن، ادامه داد: خوشبختانه در این دوره از مسابقات ۳ نفر از کارگران استان اصفهان حائز رتبه در سطح ملی شدند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان ۶۴۰۰  شهید کارگری تقدیم نظام و انقلاب کرده است که تجدید میثاق با شهدای کارگر یکی از برنامه های ما در هفته کارگر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.