سرمربی بارسلونا معتقد است که تیم اسپانیول بعد از تحت فشار قراردادن بازیکنانش در دربی، خیلی زود خسته شد.

انریکه: اسپانیول خیلی زود خسته شد/ بدنبال فتح دو جام باقی مانده هستیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسپورت کاتالونیا، بارسلونا شنبه شب در هفته سی و پنجم لالیگا برابر اسپانیول قرار گرفت و با سه گل همشهری اش را شکست داد.

لوییس انریکه پس از بازی گفت: در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و به گل رسیدیم. حریف ابتدا ما را تحت فشار قرار داد ولی سپس خسته شد. ریتم بالای بازی به نفع‌مان تمام شد. پیروزی کاملا عادلانه‌ای بود. توانستیم از این فشار خود را رها کنیم. در نیمه نخست این موضوع بیشتر دیده می‌شد. بازی را خوب خواندیم. همیشه باید در برخی موارد خود را بهتر کرد اما با رضایت کامل به خانه می‌روم.

سرمربی بارسلونا افزود: در نیمه نخست زمانی که بازیکنان تازه نفس هستند، می‌توانند راحت‌تر به هم کمک کنند. در نیمه دوم شرایط به نفع ما شد و توانستیم از اشتباه بازیکن حریف به گل برسیم. بازی آسانی وجود ندارد. اکنون در بالاترین سطح قرار داریم و می‌توانیم به اهدافمان دست یابیم. دو جام را پیش‌رو داریم و می‌خواهیم نهایت استفاده را از آن ببریم.

انریکه در ادامه‌ ‌اضافه کرد: بازیکنانی در اختیار داشتیم که نسبت به بازیکنان تیم حریف بیشتر استراحت کرده بودند. می‌خواستیم ریتم بازی بالا باشد. به اندازه کافی برای جنگیدن و به دست آوردن پیروزی بالغ شدیم. داربی سخت و نزدیکی بود.

لوییس سوارس دو گل در این بازی به ثمر رساند. سرمربی اسپانیایی درباره مهاجم اروگوئه‌ای تیمش اظهار کرد: نمی‌توانم  یک بازیکن را به خاطر گل‌هایش قضاوت کنم حتی اگر مهاجم باشد. گل و سوارس همیشه به هم نزدیک هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.