۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 524588

سرمربی جوان بوروسیا دورتموند بعد از تساوی برابر کلن به تشریح ضعف های تیمش پرداخت.

سرمربی دورتموند ضعف های تیمش را تشریح کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از elsport، بوروسیا دورتموند در هفته سی و یکم بوندسلیگا به مصاف کلن رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست بدهد.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: مشکل بزرگ ما این است که نمی‌توانیم از موقعیت های زیادی که به دست می‌آوریم، به خوبی استفاده کنیم. این مشکل بزرگ ما در فصل جاری بوده است. خوب بازی می‌کنیم  و این توانایی را داریم که موقعیت های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کنیم اما چون دقت و تمرکز لازم را داریم توپ‌هایمان کمتر به گل تبدیل می‌شود.

او ادامه‌ داد: در دیدار امروز برابر کلن هم با وجود اینکه حریف دفاعی بازی می‌کرد، خوب موقعیت خلق کردیم اما بازهم در زدن ضربات آخر ناکام بودیم. کلن در کارهای دفاعی و ضد حملات بسیار خوب است. اجازه ضد حمله را به حریف ندادیم و چندین موقعیت خوب هم روی دروازه آنها خلق کردیم. می‌توانستیم کار کلن را در نیمه نخست تمام کنیم. می‌توانستیم  در این دیدار برنده شویم.

دورتموند با این تساوی ۵۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند اما اگر هوفنهایم در دیدار امشب خود برابر فرانکفورت به پیروزی برسد ۵۸ امتیازی می‌شود و جای دورتموند را در رده سوم جدول رده‌بندی خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.