کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهانت یکی از ستادهای انتخاباتی در ایلام به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) گفت: انتظار می رود دستگاه قضایی و امنیتی برخوردی قاطع با مسببان چنین حرکت هایی داشته باشند.

دستگاه قضا برخوردی قاطع با مسببان اهانت به اهل بیت(ع) داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مصطفی علما صبح یکشنبه در همایش بزرگ روز پاسدار در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) اظهار کرد: این اقدام  موهن و شرم آور که به مقام والای حضرت رضا(ع) اهانت شد و موجب جریحه دار شدن قلوب مردم مومن و ولایت مدار ایران اسلامی و هر انسان آزاده ای شده، غیر قابل قبول است و باید با مسببین امر قاطعانه برخورد شود.

وی افزود: این اتفاق ادامه جریانی تعمدی است که هر چند وقت یکبار در گوشه ای از کشور و به هر بهانه ای به مقدسات و ارزش های اسلام و نظام اسلامی اهانت می شود و همانطور که سال گذشته در قالب برنامه ای سخیف در دانشگاه رازی کرمانشاه به  ارزش های اسلامی و پیامبران الوالعظم(ع) اهانت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: وظیفه همگانی است که در مقابل این جریان فاسد و معارض که قصد ضربه زدن به ارزش ها و مقدسات را دارند  همواره هوشیار و مراقب باشند که از ارزش ها و مقدسات خود حراست کنند و به چنین افرادی اجازه ندهند به راحتی به مقدسات اهانت کنند.

آیت الله علما افزود: البته از دستگاه های قضایی و امنیتی نیز انتظار می رود که برخوردی قاطع با این چنین اتفاقاتی داشته باشند که هرکسی به خود اجازه ندهد به این راحتی به مقدسات  و ارزش های ما که هزاران نفر خون خود را برای حفاظت از آنها نثار کرده اند لگد مال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: پاسداران رکن رکین کشور و مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ضمن تبریک ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) و حضرت عباس(ع) اظهار کرد: اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان جان برکف در ۸ سال دفاع مقدس و نیز بعد از جنگ، از انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع نمی کردند امروز شاهد چنین کشوری مقتدر و با عظمت نبودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.