دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد گلی که به مکزیک زده است برای مردم جالب بود نه برای خودش.

پیمان حسینی: گل 30متری ام به مکزیک برای شما عجیب بود نه برای من

قدس آنلاین - گروه ورزشی: پیمان حسینی که درقامت دروازه بان گلی فوق العاده را مقابل مکزیک به ثمررساند سخت به صعود ایران ازگروه و حتی رسیدن به جمع چهارتیم جهان امیدواراست. پیمان حسینی با انگیزه های بسیاری گام به رقابت های جام جهانی فوتسال درکشورکوچک باهاما گذاشته است...

* اختلاف ساعت شما را اذیت می کند اما حریف اول را نه. برای همین بود که مکزیک را درهمان گام او بردید. کشوری که با حداقل اختلاف ساعت گام به این بازی ها گذاشته است. 
دقیقا همین طوراست. مکزیکی ها با شرایط آب وهوایی باهاما آشنا هستند اما ما اجازه ندادیم که این مزیت به کمک شان بیاید. بازی اول را با غیرت ایرانی مان بردیم تا حساب کاردست تیم های دیگربیاید. مکزیک یکی ازمدعیان قهرمانی این بازی ها است اما به ما باخت.

* عجب گلی زدی پیمان. واقعا فوق العاده بود...
شاید برای شما آن گل ازفاصله 30 مترعجیب باشد اما برای ما ساحلی بازان عجیب نیست. گل زدن دروازه بان ها درساحلی یکی ازتاکتیک های اصلی به شمارمی رود. من هم روی این تاکتیک کارکرده بودم وگل قشنگی زدم. امیدوارم با گلزنی دربازی های آینده بازهم باعث خوشحالی شما بشوم.

* این تاکتیک ها دربازی های آینده هم ادامه خواهد داشت؟
ما دربازی اول قدری ناهماهنگ بودیم و نتوانستیم آن طورکه می خواهیم بازی کنیم. اما درهمان شرایط هم موفق شدیم مکزیک را ببریم. دربازی دوم اما شرایط کاملا متفاوت خواهد بود وما با آمادگی ذهنی کامل گام به این بازی ها می گذاریم. مطمئنا هرچه اززمان حضورما دراین بازی ها بگذرد با شرایط آب وهوایی بیشترخو می گیریم وهماهنگ ترمی شویم.

* با چه نیتی به این رقابت ها رفتید؟
همه هدف ما این است که انشاء الله یک مدال خوشرنگ به مردم ایران هدیه بدهیم. هدف ما صعود به مرحله نیمه نهایی است و شک نکنید که ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران به چنین مهمی می رسند. البته برای رسیدن به این مهم باید کم اشتباه باشیم و با کمترین خطای ممکن گام به این بازی ها بگذاریم.

* به جزتو امیر حسین اکبری، حسن عبداللهی، مسلم مسیگرومحمد احمدزاده هم درتیم ملی ساحلی توپ می زنند. این مجموعه سال هاست درکنارهم حضوردارند. 
همه این ها که نام بردید جزوارکان اصلی تیم ما هستند وجا دارد به آن ها خسته نباشید بگویم. باورکنید تیم ملی ساحلی ایران اگرنتیجه می گیرد به خاطررفاقت زیادی است که بین بچه ها والبته کادرفنی با بازیکنان وجود دارد. من امیدوارم با این بازیکنان خاطرات خوبی را برای شما بسازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.