فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آینده انقلاب اسلامی و کشور به تلاش های معلمان بسیجی وابسته است، گفت: سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است.

سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است

  به گزارش «قدس آنلاین»،  سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش تکریم اندیشه که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار،  وظیفه اصلی سپاه و بسیج را حفظ و ترویج انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: آینده انقلاب اسلامی و کشور به تلاش های معلمان بسیجی وابسته است.

وی در ادامه تاکید کرد: سرنوشت اسلام به سرنوشت جمهوری اسلامی گره خورده است. امام راحل نیز گفتند که اگر ایران شکست بخورد اسلام شکست خورده و لذا همه ما باید تلاش کنیم تا این نگرانی امام راحل و رهبر انقلاب را بویژه در بحث تعلیم و تربیت برطرف کنیم.

فرمانده کل سپاه اولین عمل برای حفظ انقلاب اسلامی را شناخت کامل و دقیق انقلاب دانست و اظهار داشت: بعضی ها متاسفانه نگاه سطحی و ناقصی به انقلاب اسلامی دارند و صرفا هدف این انقلاب را شکست طاغوت و تشکیل نظام می دانند. اگر بیانات امام را دنبال کنیم موضوع انقلاب اسلامی در دین اسلام و با خود اسلام تطبیق دارد و تشکیل حکومت اسلامی بستری است برای توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف انقلاب و این اهداف چیزی جز توسعه سبک زندگی اسلامی و توسعه معنویت و اخلاق در جامعه نیست.

وی استقرار عدالت اسلامی به معنای واقعی در جامعه و ساختن یک جامعه الگو برای جهان و دیگر کشورهای اسلامی را از اهداف اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:  خداوند به دنبال گسترش نور اسلام روی زمین است و هدف انقلاب اسلامی ایران نیز گسترش اسلام در جهان است.

سردار جعفری با اشاره به دو بعد خارجی و دورونی انقلاب، گفت: بعد خارجی انقلاب مبتنی بر اصل اساسی اسلام یعنی مکتب عاشورا و اصل ظلم ستیزی و زیر بار ظلم نرفتن است. بیداری اسلامی و ایستادن جوامع مختلف مقابل استکبار در این بعد است.

وی تاکید کرد: البته مردم شریف ایران در زمان طاغوت و در زمان جنگ تحمیلی مقابل استکبار ایستادگی کردند این پیام ایستادگی مقابل استکبار از مرزهای کشور عبور کرده و در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دشمنان جنگ تحمیلی را به این دلیل بر ما تحمیل کردند که انقلاب به جهان صادر نشود، اما امروز بعد از ۳۸ سال از گذشت انقلاب شاهد مقاومت و نهضت بیداری اسلامی هستیم که این حرکت به خارج مرزها رفته است، بطوریکه امروز شاهد شکست تمام برنامه های دشمنان در راس آن امریکا و اسرائیل و عربستان منفور هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.