مشهد- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نمی شود بگوییم سپاه باید فقط در عرصه نظامی و امنیتی ورود کند، سپاه یک نهاد فرهنگی سیاسی و انقلابی است و باید با اقتدار در همه این عرصه ها حاضر باشد چون شما پاسدار گفتمان انقلاب هستید.

«سپاه» پاسدار گفتمان انقلاب اسلامی است/اختلاف ما با جریان های سکولار سر گفتمان است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر شنبه در جمع پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما تازه به نیمه راه رسیده است، این انقلاب در حال پیشرفت است و با اهرمی به نام نظام حکومتی سیر خود را در پهنه گسترده تری در عرصه جهانی ادامه می دهد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: وجود مقدس سیدالشهدا(ع) پاسدار گفتمان هدایت بودند ما هم پاسدار گفتمان انقلابیم.

وی تاکید کرد: دشمن می خواهد مسیر ما را از گفتمان انقلاب منحرف کند؟ آیا محور جریان مدیریتی کشور گفتمان انقلاب است یا تامین زندگانی روزمره مردم و شئون اقتصادی و اجتماعی و امنیت مردم؟

آیت الله علم الهدی بیان داشت: اختلاف ما با جریان های سیاسی در گفتمان است، آن ها می گویند که ما برای زندگی خود باید با تمام دنیا بسازیم و شرایط زورگویانه آن ها را بپذیریم، چون چیزی جز زندگی کردن به هر قیمت برای ما موضوعیت ندارد.

وی تاکید کرد: امروز درگیری ما با جریان های سکولار و غیرارزشی و رقابت ما با آن ها سر گفتمان است. نمی شود تماشا کرد که گفتمان انقلاب توسط گفتمان های غیرارزشی از بین برود.

وی اضافه کرد: نمی شود جریانی پاسدار گفتمان انقلاب باشد و بگوییم در جریاناتی که مخالف گفتمان ماست ورود نکند، این جریان مرز نشناس است و مانند سید الشهدا نباید از گفتمان خود کوتاه بیاییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.