اصفهان- رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان گفت: برخی کاندیداها از منابع دولتی برای انتخابات استفاده می کنند اما ما به‌دنبال استفاده از پول‌های کلان نیستیم.

برخی کاندیداها از منابع دولتی برای انتخابات استفاده می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید فرهاد قادریان پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با آغاز دوره رسمی فعالیت‌های میدانی، فعالیت‌های تخصصی آغاز شده است، خاطرنشان کرد: امشب نیز همزمان با جشن ولادت امام حسین (ع) گام دوم فعالیت‌های تبلیغی میدانی و شهری آغاز می‌شود.

وی درباره برنامه‌ سفر حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به اصفهان، اظهارکرد: در این باره هنوز تاریخ دقیقی مشخص نشده اما روزهای پایانی تبلیغات است و برنامه سفر هم برحسب تاریخی که مشخص می‌شود، اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان تاکید کرد: برخی کاندیداها از منابع دولتی برای انتخابات استفاده می کنند اما ما به‌دنبال استفاده از پول‌های کلان نیستیم.

وی ادامه داد: حدود ۴ همایش شهری و ۳ همایش استانی در پیش داریم که منجر به برگزاری همایش اصلی و حضور حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان است.

قادیارن یادآور شد: ۱۵ ستاد اصلی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در شهر اصفهان دایر شده که مردم می‌توانند با مراجعه به این ستادها، پیشنهادات خود را منتقل کنند تا با خط ارتباطی سریعی که با ستاد تهران وجود دارد، این مسائل منتقل شود.

وی با اشاره به اهمیت حضور و نقش بانوان در انتخابات، اظهار کرد: ستاد خواهران با عنوان «ستاد یاس» در اصفهان برای حضور و مشارکت حداکثری بانوان تشکیل‌شده و ادامه کار می‌دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان، بهبود معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را یکی از دغدغه‌های مهم حجت‌الاسلام ریسی عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های گسترده‌ای برای شناسایی مسائل و مشکلات مردم توسط ستادها انجام‌گرفته و به نامزد انتخابات منتقل می‌شود.

وی تاکید کرد: ما براساس تکلیف الهی و اجتماعی و یک وظیفه آرمانی و شرعی به میدان انتخابات نگاه می‌کنیم و به همین دلیل راهبرد اصلی این جبهه در این مبارزه و دیگر مبارزه‌ها تقوا و طهارت است.

قادریان درباره تبلیغات در فضای مجازی بیان کرد: ۲ کانال رسمی ستاد مرکزی استان اصفهان به نشانی   Esfahan_raisi  و esf_javavnan   برای آغاز تبلیغات مجازی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان اصفهان راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.