نماینده سابق مردم اهواز در مجلس گفت: آن چیزی که در مناظره روز جمعه مطرح شد، بیشتر درباره منشأ ریزگردها بود که مردم عادی و عامی هم این موضوع را می‌دانند مشکل ما ارائه برنامه عملی در این زمینه است.

رفع کوتاه مدت ریزگردها فقط ادعاست

به گزارش «قدس آنلاین» سیدشریف حسینی با اشاره به بحث‌های پیش آمده در مناظره روز جمعه اظهار داشت: ریزگردها دارای دو کانون داخلی و خارجی هستند و بدون هیچ تعارفی مشکل حل این ریزگردهایی که کانون خارجی دارند به سادگی قابل حل نیست.

وی افزود: هر کسی ادعا کند این مشکل را به صورت کوتاه‌مدت و میان‌مدت می‌تواند حل کند، شعار داده است.

شریف‌حسینی با بیان اینکه دولت در زمینه کنترل کانون‌های داخلی با تأخیر چند ساله توانسته است فعالیت‌هایی را آغاز کند، گفت: شاید با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در آینده شرایط ورود ریزگرد به کشور کمی بهبود بیابد.

نماینده پیشین اهواز در مجلس شورای اسلامی ارائه راهکار در خصوص معضلات زیست‌محیطی را از جمله مواردی دانست که در مناظره روز جمعه به آن پرداخته نشد.  

وی اظهار داشت: آن چیزی که در مناظره مطرح شد بیشتر درباره منشأ ریزگردها بود که مردم عادی و عامی هم این موضوع را می‌دانند مشکل ما ارائه برنامه عملی در این زمینه است.

شریف‌حسینی  خاطرنشان کرد: همه از شرایط حال حاضر خوزستان و شهرهای دیگری که درگیر معضل ریزگردها هستند ناراحتند اما این امر نیازمند راهکارهای عملی است که تا به حال به آن پرداخته نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.