رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید لازم باشد تمام اعضای این هیات استعفا خواهند داد.

لازم باشد تمام اعضای هیات مدیره پرسپولیس استعفا می دهند!

به گزارش قدس آنلاین، «جعفر کاشانی» روز یکشنبه پس از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: پرسپولیس یک خانواده است و در هر خانواده ای مشکلات وجود دارد که باید آن را حل کرد. با این حال نباید اجازه بدهیم تا مشکلات، نوع رفتار ما را تغییر دهد.

وی گفت: باشگاه های استقلال و پرسپولیس به عنوان پرمخاطب ترین تیم های فوتبال تاثیر زیادی در جامعه دارند و امیدوارم روزی به معنای واقعی باشگاه شویم. اگر رفتار بازیکنان در مسیر درست باشد، تیم ها کمتر دچار چالش خواهند شد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا «محمدرضا زادمهر» عضو هیات مدیره و «علی اکبر طاهری» سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا داده اند؟ گفت: چنین مطالبی صحت ندارد و اگر لازم باشد همه ما استعفا می دهیم.

وی در واکنش به این اینکه گفته می شود برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس دو تابعیتی هستند، گفت: چنین مطلبی درست نیست. من تابعیت ایرانی دارم و عاشق کشورم هستم. در باشگاه پرسپولیس نیز منافع مالی ندارم و حتی حاضر هستم سلامتی خود را برای باشگاه به خطر اندازم.

کاشانی با ابراز تاسف از حضور نیافتن بازیکنان پرسپولیس در سه جلسه تمرینی تیم، توضیح داد: در هیچ دوره ای تیم فوتبال پرسپولیس از نظر کسب نتیجه و باشگاه از منظر مدیریت به خوبی دو سال اخیر نبوده است.اما امیدوارم روزی باشگاه دارای تجهیزاتی شود که هواداران و پیشکسوتان برای افزایش سطح فرهنگ باشگاه از آن استفاده کنند.البته این اتفاق زمانی رخ می دهد که تمام ارکان باشگاه و همچنین تیم های پایه و بزرگسالان تربیت شده باشگاه پرسپولیس باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.