آیین افتتاح نقاهتگاه درمانی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شرق تهران با حضور مدیران و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

بهره مندی بیش از ۲۳ هزار مددجو از خدمات اقامتی کمیته امداد استان تهران

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران در این  آیین افتتاح نقاهتگاه درمانی این نهاد در شرق تهران اظهار کرد: بیش از ۲۳ هزار و ۱۹۷ نفر از بیماران کمیته امداد از سراسر کشور برای ادامه معالجات در سال ۹۵ در مراکز اقامتی استان تهران پذیرایی شدند.

وی افزود: طی سال گذشته برای فراهم شدن امکانات رفاهی،، پذیرایی و ایاب و ذهاب برای مددجویان افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد که علاه بر پرداخت هزینه رفت و آمد بیماران به مراکز درمانی، در حوزه تغذیه مددجویان بیمار نیز بسته های غذایی با توجه به بیماری آنها ارائه می دهیم.

ولیئی با بیان اینکه در سالجاری پیش بینی می شود ۲۵ هزار مددجو این نهاد برای ادامه مداوا در مراکز اقامتگاهی تهران پذیرایی شوند، گفت: اعتبار پذیرایی، اقامت و ایاب و ذهاب برای مددجویان یک میلیارد تومان در نظر گرفته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به مرکز جدید اقامتی در ساختمان کمیته امداد منطقه ۱۵ اشاره کرد و گفت: این مرکز با ۵۳ تخت فعال از ابتدای خرداد ماه سال جاری به مددجویان تحت حمایت خدمات ارائه می کند که تلاش داریم این  ظرفیت را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان تهران با ۴۳ بیمارستان دولتی و ۴۱۶ مرکز درمانی قرارداد دارد، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت خدمات این نهاد هستند که بیماران دیالیز، پیوند کلیه، تالاسمی، ام اس و هموفیلی بیشترین بیماران خاص تحت حمایت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.