خدمات مورد نظر به صورت عمومی، تخصصی، متناسب با نیاز خانواده های آسیب دیده و با رویکرد توانمند سازی، تعالی فکری و فرهنگی در یک زمانی معین به مددجویان ارائه می شود تا به مرور زمان مشکلات آنان رفع شود.

نقاهتگاه کمیته امداد در پایتخت افتتاح شد/ بهره مندی روزانه ۵۳ مددجو از خدمات درمانی

به گزارش «قدس آنلاین» فاطمه رهبر، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مراسم افتتاح یکی از نقاهتگاه‌های درمانی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با بیان اینکه ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان واقعی جامعه ذخیره آخرت همه امدادگران خواهد شد، گفت: فعالیت امدادگران کمیته امداد با کارکنان سایر دستگاه ها به لحاظ اداری  متفاوت است؛ جامعه هدف کمیته امداد افرادی  دارای دغدغه های روحی، جسمی و ناراحتی های مختلف هستند که باید حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمات حمایتی متنوعی را به منظور رفاه حال جامعه هدف خود طراحی کرده است، مطرح کرد: خدمات مورد نظر به صورت عمومی، تخصصی، متناسب با نیاز خانواده های آسیب دیده و با رویکرد توانمند سازی، تعالی فکری و فرهنگی در یک زمانی معین به مددجویان ارائه می شود تا به مرور زمان مشکلات آنان رفع شود.

 رهبر حفظ کرامت انسانی مددجویان تحت حمایت را از اولویت های اصلی این نهاد دانست و اظهار کرد: پیش از افتتاح این مرکز نقاهتگاهی در یکی از مهمان پذیرهای  شهر تهران به مددجویان خدمت ارائه می کرد که روزانه بیش از ۳۵ نفر از بیماران تحت حمایت و همراه آنان از این خدمات بهره مند می شدند.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه  با آغاز به کار این مجتمع جدید از ابتدای خرداد ماه سال جاری روزانه ۵۳ مددجو و همراهانشان می توانند برای درمان از خدمات این مرکز استفاده کنند. بیان کرد: هدف از تشکیل این نقاهتگاه ها در کشور  ارائه خدمات بهتر  به مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

وی در ادامه در خصوص نحوه  اسکان بیماران در این نقاهتگاه گفت: ظرفیت مطلوب پایتخت توانسته پذیرای بسیاری از مددجویان کمیته امداد باشد؛ این نقاهتگاه درمانی ویژه مددجویانی است که به دلیل عدم امکان مداوا در استان خود یا استان های همجوار نمی توانند  مورد مداوا قرار گیرند به همین جهت برای درمان به تهران سفر می کنند و از خدمات این مرکز استفاده می کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه ۲۳ هزار و ۱۹۷ نفر از بیماران کمیته امداد برای ادامه معالجات در سال گذشته در مراکز اقامتی استان تهران پذیرایی شده اند، اظهار کرد: امیدواریم با رویکرد جدید بتوان شاهد پذیرایی بهتر در ارائه خدمات به مددجویان باشیم.

 آیین افتتاح نقاهتگاه درمانی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شرق تهران با حضور مدیران و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.