ستاد شهید باکری با صدور بیانیه ای به ریاست عبدالحسین روح الامینی، تشکیل و حمایت خود را از سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد.

ستاد شهید باکری در حمایت از حجت الاسلام رئیسی آغاز به کار کرد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  ستاد شهید باکری با صدور بیانیه ای به طور رسمی آغاز به کار خود را در حمایت ار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد.

متن بیانیه این ستاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انّ الله لا یُغیِّر  ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم

خداوند سرنوشت هیچ قوم و «ملّتی» را تغییر نمی دهد، مگر آن که آنها خود تغییر دهند.

بیانیه تشکیل و آغاز بکار ستاد شهید باکری

سی و هشت سال از تاریخ انقلاب پرشکوه اسلامی ایران را با فرازها و نشیب های بسیار پشت سر گذاشته ایم. اکنون وقت آن رسیده است که ظرفیت های عظیم  حاصل  از مجاهدات مؤمنانه و تلاش های فداکارانه نیروهای انقلاب در عرصه های گوناگون، به دور از انحصارات  و تنگ نظری های جناحی، گروهی و قبیله ای در خدمت مدیریت کلان  کشور گیرد. از این رو و با نظر به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی ملت، باید اذعان داشت که  مدیریت اجرایی کشور،  نیازمند خانه تکانی، تحول و تغییر اساسی است. دولت کنونی،  دولتی پیر، خسته، کم توان  و مرفه نواز است که دغدغه های بحق نسل جوان و  درد های بی امان محرومان و  مستضعفان و  نیز  میلیون ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و  زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است  برای  حل مشکلات عدیده  آنان  گام  بردارد.

 رخوت دولت و  به دنبال آن، رکود  تولید و  تجارت و کسب و کار،  درحالی است که  کشور، تشنه جهد و جدیت و تلاش  مدام  ، تحرک روزافزون، حمیت  انقلابی و اعتماد عملی به ظرفیت جوانان این مرز و بوم  است.

 واقعیت آن است که معضلات عدیده امروز کشور تنها با درک جمعی، علمی و همه سونگر  تؤام  با دلسوزی، آرمانخواهی واقع نگرانه  و نگاه ویژه به محرومان  و مستضعفان حل می شود. همچنان که چنین درکی در پرتو مسؤولیت پذیری، خود باوری، عدالت خواهی و مردم دوستی و با استفاده از ظرفیت و توان همه نیرو های انقلاب به منصه ظهور  و نتیجه عملی خواهد رسید.

با توجه به  شرایط مذکور و به ویژه نیاز  اجتناب ناپذیر کشور به تحول  در مدیریت کلان اجرایی و اقتصادی، ما حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی همه جانبه  خود  را از اهداف و برنامه های تحول آفرین ایشان برای اداره کشوراعلام کرده، با تشکیل ستادی مزین به نام بلند و جاودانه «شهید  باکری»، تمام  توان خویش را در جهت توفیق این فرزند فاطمه (س) و خادم  ملت به کار خواهیم گرفت.

عبدالحسین روح الامینی رییس شورای عالی ستاد شهید باکری

حسین دادخواه دستجردی دبیر هیت اجرایی و مسول ستاد

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.