اصفهان- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در فروردین ماه امسال تعداد ۹۰۲ دستگاه خودروی دودزا متوقف و به تعمیرگاه اعزام شدند.

۹۰۲ دستگاه خودروی دودزا در اصفهان توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی در این باره اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری تعداد ۹۰۲ دستگاه خودرو بعلت وجود نقص فنی در سیستم خودرو و دودزا بودن متوقف و پلاک آنان تا زمان تعمیر خودرو اخذ شد.

وی افزود: براساس بند الف ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات چنانچه وسیله نقلیه ای دارای عیب ونقص فنی موثر بوده واحتمال ایجاد خطر یا وقوع تصادف باشد، پس از اخذ پلاک وی و اختصاص پلاک اعزام به تعمیرگاه، به تعمیرگاه اعزام تا پس از رفع عیب وسیله و اعمال قانون پلاک اخذ شده مسترد گردد.

این مقام مسئول عنوان داشت: پلیس خودروهای دود زا دارای نقص فنی را مورد اعمال قانون قرار می دهد و از آلودگی هوا جلوگیری می کند.

سرهنگ کریمی خاطر نشان کرد: به رانندگانی که وسایل نقلیه آنان دارای عیب و نقص فنی است توصیه می کنیم هرچه زودتر با مراجعه به تعمیرگاه های مجاز و یا نمایندگی های مجاز نسبت به رفع عیب خودروی خود اقدام و از تردد با آن در سطح شهر خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.