مشهد- قائم مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی از همکاری گسترده این سازمان با برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تولیدات جشنواره بین المللی امام رضا(ع) پشتوانه محتوایی برنامه های رضوی رسانه ملی است.

تولیدات جشنواره امام رضا(ع) پشتوانه محتوایی برنامه های رضوی رسانه ملی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم در دیدار با اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از همکاری و تعامل شبکه های برون مرزی این سازمان با برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) خبر داد و گفت:  شبکه های برون مرزی در زمینه پوشش برنامه های جشنواره فعال تر خواهند شد و به خصوص برنامه های بخش بین الملل پوشش گسترده خواهند داشت.

قائم مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی افزود: همه مراکز استان های سازمان صدا و سیما برنامه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در استان های کشور را منعکس خواهند کرد.

وی هم چنین از پخش زنده آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره از شبکه های رادیویی و تلویزیونی خبر داد و گفت: شبکه های مختلف سازمان صدا و سیما این دو مراسم مهم را به صورت زنده برای مخاطبان داخل و خارج از کشور پخش خواهند کرد.

یادآوری می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.