شهرکرد-حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی شیخ شبانی گفت: مهمترین مشغله و دغدغه سید عزیز ابراهیم رئیسی دغدغه قشر محروم کارگران و مستضعفان می باشد که امیدواریم این مهم با انتخاب تک تک شما عزیزان در ۲۹ اردیبهشت سال جاری محقق شود.

ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در چهارمحال وبختیاری به دست کارگران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، همزمان با ۱۱ اردیبهشت و روز کارگر ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی کاندایدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افتتاح و آغاز به کار کرد.

در این مراسم که حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی شیخ شبانی رئیس ستاد انتخاباتی حاج آقا رئیسی در استان،تعدادی از مسئولان ستاد های انتخاباتی دکتر رئیسی در استان و خیل کثیر کارگران شهرداری و دیگر کمارگران در بخش های مختلف حضور داشتند .

در ابتداء مراسم سید مصطفی هاشمی شیخ شبانی ضمن تبریک ایام الله ماه شعبان به کارگران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که با شروع برنامه های حاج آقا رئیسی در استان شاهد شکوفائی و تغییر در زندگی همه مردم به ویژه کارگران باشیم.

هاشمی شیخ شبانی تصریح کرد؛ خدا را شاهد می گیرم مهمترین مشغله و دغدغه سید عزیز ابراهیم رئیسی دغدغه قشر محروم کارگران و مستضعفان می باشد که امیدواریم این مهم با انتخاب تک تک شما عزیزان در ۲۹ اردیبهشت سال جاری محقق شود.

در ادامه کارگران حاضر در این مراسم با تبریک تقارن این روز عزیز ولادت حضرت ابوالفضل العباس با روز کارگر برای سربلندی و توفیقات حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی دعا کرده و خواهان سربلندی و توفیقات بیش از پیش این سید عزیز و جلیل القدر شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.