۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 524993

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی به خبر مذاکره اش با استقلال واکنش نشان داد.

واکنش مدافع تراکتورسازی به خبر حضورش در استقلال

به گزارش قدس آنلاین، محمد ایران پوریان درباره شایعه مذاکره اش با استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

می توانستیم بهتر کار کنیم
در بازی ما با سپاهان مالکیت توپ بیشتر دست حریف بود. ما نیز موقعیت هایی داشتیم اما به طور کلی سپاهان بهتر بازی کرد. در نیمه دوم می توانستیم بهتر کار کنیم اما به هر حال شکست خوردیم و امتیاز از دست دادیم.

داور روی هردو گل سپاهان اشتباه کرد
متاسفانه داور مسابقه اشتباهات فاحشی داشت. روی هردو گل تیم سپاهان داور اشتباه کرد. گل اول که در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید و روی گل دوم هم خطای پنالتی هرگز رخ نداد. بازیکن ما بیرون از محوطه جریمه خطا کرد و پنالتی درست نبود.

دفاع کردن مقابل حاج صفی سخت است
من و احسان حاج صفی در خیلی از مسابقات تقابل داشتیم. حتی در مقطعی هم تیمی نیز بودیم. احسان بازیکن فوق العاده ای است و واقعا دفاع کردن مقابل او کار سختی محسوب می شود. بی تردید او یکی از بهترین های فوتبال ما است و هرکسی از نوع فوتبالش لذت می برد.

نایب قهرمانی دست خودمان نیست
ما هنوز به نایب قهرمانی امیدوار هستیم اما این موضوع دست خودمان نیست. نهایت تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم نفت را ببریم و منتظر می مانیم تا استقلال امتیاز از دست بدهد. امیدوارم شرایط برای نایب قهرمانی ما مهیا شود.

پیشنهاد استقلال؟
در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره رفتن بازیکنان ما به تیم های دیگر مطرح شده و من نیز در امان نماندم. وقتی برای سرمربی مان شایعه می سازند دیگر ما هم از این قاعده استثنا نمی شویم. برای خالد شفیعی هم گفتند او با پیکان توافق کرده، در صورتی که اینطور نیست. ماجرای من و استقلال نیز به همین مسائل مربوط می شود. من فعلا درباره آینده هیچ تصمیمی ندارم و ترجیح می دهم حرفی نزنم. انشاءالله این دو مسابقه نیز تمام شود و بتوانیم یک جام به هواداران بدهیم و بعد درباره این موضوع صحبت خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.