فریمان- به مناسبت ایام شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، همایش یاد مطهر با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و جمع کثیری از خواهران و برادران بسیجی در سالن ورزشی سپاه فریمان برگزار شد.

قرارگاه خاتم الانبیاء بار مهمی از اقتصاد کشور را به دوش می کشد

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت ایام شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی، همایش یاد مطهر با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و جمع کثیری از خواهران و برادران بسیجی در سالن ورزشی سپاه فریمان برگزار شد.

در این همایش که «حسین خسروی» به عنوان مهمان ویژه و سخنران اصلی مراسم حضور داشت، ضمن تبریک مناسبت های مختلف پیش رو با استناد به احادیثی گفت: اگر نبود قیام عاشورا از اسلام حضرت محمد(ص)  چیزی نمی ماند و امروز هم اگر رهبری نباشد ما دچار اشتباهات و گمراهی های زیادی می شدیم کما اینکه در قضیه‌ی برجام آنگونه که باید به اهداف و خواسته هایمان نرسیدیم در حالی که رهبری بارها فرمودند به آمریکا نمی شود اعتماد کرد. رهبری اگر با شرایطی برجام را پذیرفت بخاطر این بود که امروز برخی همه مشکلات را ناشی از عدم پذیرش برجام ندانند و توپ را به میدان رهبری نیندازند.

این کارشناس مسایل سیاسی در ادامه با اشاره به اندیشه شهید مطهری و تاثیرش بر جامعه افزود: امروزه مبانی فکری ما کتابهای شهید مطهری است و مردمی که خواهان انقلاب ناب اسلامی هستند باید با کتب این استاد شهید آشنا باشند. خسروی همچنین گفت: حضور در انتخابات هم حق است، هم تکلیف شرعی و ما وظیفه داریم به کسی رای دهیم که مبانی فکری اش به رهبری نزدیک تر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقتصاد مقاومتی و نام گذاری شعار سال پرداخت و گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء بزرگترین پروژه های اقتصادی را انجام می دهد و بار مهمی به دوش می کشد اما متاسفانه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی توفیق چندانی نداشته‌ است و تکرار شعار سال از سوی رهبر انقلاب همچنین برخی اقدامات دولت از جمله واردات بی‌رویه کالاهایی که مشابه داخلی دارند از جمله لوله که موجب اعتراض نماینده مردم اسفراین شد، حکایت از این موضوع دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.