قم- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت باید برنامه‌های خود را با هدف خدمت به مردم دنبال کند نه اینکه دنبال منافع خود بوده و بخواهد چهار سال دیگر در راس کار باقی بماند.

دولت خدمتگزار نیاز جامعه است/ابقاء دولت با هدف منفعت طلبی پذیرفته شده نیست

به گزارش قدس آنلاین، سید مصطفی میرسلیم ظهر دوشنبه در حاشیه زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه باید دولتی روی کار بیاید که خدمتگزار واقعی مردم باشد، اظهار کرد: دولت باید برنامه‌های خود را با هدف خدمت به مردم دنبال کند نه اینکه دنبال منافع خود بوده و بخواهد چهار سال دیگر در راس کار باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات جوانان از نکاتی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: حل مشکل ازدواج جوانان از مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم و ضروری است که دولت نیز حمایت های لازم را داشته باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضرورت مقابله با فساد را از دیگر نکات مورد تاکید دانست و یادآور شد: در حوزه آموزش و پرورش اقدامات بسیاری انجام شده است اما باید به شان فرهنگیان بیش از پیش توجه شود.

وی با بیان اینکه معلمان شغل دوم و سوم دارند و این مساله شایسته نیست، یادآور شد: معلمان تربیت کننده آینده سازان این مملکت هستند و باید به جایگاه آنها بیش از پیش توجه شود.

میرسلیم یادآور شد: در کشورهای پیشرفته معیشت معلمان مورد توجه جدی قرار می گیرد و معیشت معلمان از مسائلی است که باید اهتمام لازم به آن صورت گیرد تا این قشر با آرامش خاطر به امر تعلیم و تربیت بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.