اهواز- دریساوی دارنده رکورد سه گام ایران گفت: برنامه آینده ورزشی ام ارتقای رکورد ملی سه گام و کسب سهمیه جهانی خواهد بود.

برنامه آینده ام ارتقای رکورد ملی سه گام و کسب سهمیه جهانی است

میلاد دریساوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین با اشاره به اینکه ۱۸ فروردین ۷۱  در کاشان به دنیا آمدم اظهار کرد: از سال ۸۸ ورزش دو و میدانی را به صورت حرفه ای شروع کرده و همچنین در دو ماده طول و سه گام رکورد دار  ایران هستم.
 وی افزود: در مسابقات آغاز فصل عنوان قهرمانی را در دو ماده طول و سه گام به دست آورده ام و همچنین در رقابت های دهه فجر داخل سال عنوان قهرمانی را در دو ماده طول و سه گام و مقام چهارم مسابقات قهرمانی آسیا در پرش سه گام را از آن خود کرده ام.
رکورد دار سه گام ایران در ادامه عمده ترین مشکلات این رشته را؛ به عنوان ورزشکار خوزستانی اولین و اصلی ترین مشکل دو و میدانی را حضور نداشتن اسپانسر مالی برای حمایت از ورزشکاران  و نبودن باشگاه که این امر متاسفانه باعث بی انگیزگی و ضعف روحیه ورزشکار دوومیدانی شده می دانم.
میلاد دریساوی در خصوص مسابقات شب گذشته عنوان کرد: مسابقات لیگ طلایی از لحاظ نفرات شرکت کننده و رقابت از سطح بسیار بالایی بر خوردار بود.
وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه از نظر برگزاری فوق العاده بد بوده چرا که  نصف مسابقه را در تاریکی و بدون نور انجام دادیم و این امر باعث شد تا رکوردا حداقل ۳۰ سانتی متر کاهش پیدا کنند.
قهرمان پرش طول ایران افزود: برنامه آینده ورزشی ام ارتقای رکورد ملی سه گام و کسب سهمیه جهانی است و این امر بدون حمایت مالی از طرف اسپانسر ها و فدراسیون میسر نیست.
دریساوی در پایان گفت: امیدوارم که  امسال سال خوبی برای دو و میدانی خوزستان باشد و هر چه زودتر خوزستان به جایگاه اصلی خودش در دو و میدانی کشور باز گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.