رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: حجت‌الاسلام رئیسی روز چهارشنبه به استان لرستان سفر می‌کند.

حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان سفر می‌کند+ برنامه‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا خدایی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان از سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: حجت‌الاسلام رئیسی 13 اردیبهشت‌ماه به مرکز استان لرستان  سفر می‌کند.

وی افزود: سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان لرستان پس از دیدار با مردم نجیب استان ایلام از طریق راه مواصلاتی غرب و شهرستان کوهدشت انجام می‌شود که در بدو ورود به استان پس از تجدید میثاق با شهدا در جمع مردم فهیم خرم‌آباد حضور می‌یابد.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عنوان کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی ساعت 16 عصر روز چهارشنبه در مجموعه تختی و در سالن سرپوشیده شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از دیگر برنامه‌های سفر وی به استان لرستان است تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی از طریق راه خرم‌آباد- بروجرد از استان لرستان خارج و به استان مرکزی سفر می‌کنند.

حجت‌الاسلام خدایی بیان کرد: حجت الاسم رئیسی در سفر خود به استان لرستان راهبرد خود را پیرامون انتخابات اعلام و چگونگی تحقق مطالبات دولت را تبیین خواهند کرد در جهت اینکه چگونه باید دردها و موانع پیشرفت نظام اسلامی را بشناسند و برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین چگونگی اقدامات دولت در راستای کاهش فقر، فساد و بیکاری در لرستان که یکی از استان‌های محروم کشور است از دیگر موضوعات سخنرانی وی در استان لرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.