رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: یاسوج پایتخت طبیعت ایران است و جلوه هایی دارد که در دنیا کم نظیر است.

جلوه های طبیعی یاسوج در دنیا کم نظیر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، معصومه ابتکار شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح پارک چشمه نباتی یاسوج افزود: گسترش فضای سبز و ساخت پارکها به بهبود فضای شهری کمک می کند و اعتلا و بهبود وضعیت زندگی مردم و محیط زیست را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم محیط زیست در شهر ها، طبیعت و فضای سبز است، گفت: گسترش فضای سبز به افزایش شور و نشاط می انجامد.

ابتکار اظهار داشت: در حفاظت از درختان و محیط زیست و عرصه های سبز باید تلاش کرد.

وی رودخانه های شهر یاسوج را از مهمترین المانهای طبیعی شهر یاسوج عنوان کرد که باید حفاظت شوند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور تصریح کرد: شهر یاسوج نیازمند سرمایه گذاری در بخش گردشگری با توجه به حفاظت از محیط زیست است.

ابتکار افزود: دولت یازدهم به گسترش فضاهای سبز و حفاظت از محیط زیست و رونق و گسترش گردشگری در کنار حفاظت از طبیعت در راستای نشاط و شادی مردم توجه ویژه داشته است.

وی بیان داشت: جامعه ای که در آن نشاط و شادابی باشد برای رشد و بالندگی فرصت بیشتر و بهتری داشته و افراد جامعه با روحیه پر نشاط تر تلاش می کنند.

ابتکار افزود: محیط زیست و منابع طبیعی میراثی است که باید پاس داشته شده و مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری گفت: حق رای آسان به دست نیامده است و کشورهایی هستند که در آنها حق رای به مفهوم واقعی وجود ندارد اما در کشور ما به برکت خون شهدا که با سرافرازی از آرمانها دفاع کردند فرصت برای انتخاب آگاهانه مهیا است.

ابتکار اظهار داشت: افرادی باید وارد شورا شوند که شجاع و متخصص بوده و از حق مردم دفاع کنند.

وی افزود: افرادی که زمینه ساز بهره مندی مردم از شهری آباد باشند و به کسانی رای دهیم که با نگاه تخصصی شهر را مدیریت کنند.

ابتکار تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم عالی ترین مقام کشور ر ا انتخاب می کنند و می توانند در چهارچوب قانون انتخاب خود را به قدرت رسانده و درخواستهای خود را مطالبه کنند.

وی افزود: انتخابات بسیار مهم است و همه ماباید با شور و امید در این انتخابات شرکت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.