نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه اول سیما گفت: آمریکا مدام با توطئه به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی بود.

آمریکا مدام با توطئه به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه یک سیما به معرفی خود پرداخت و گفت: تحصیلات خود را در دبیرستان رازی در سال ۱۳۴۴ به پایان رساندم و به دلیل خفقان حاکم بر کشور، برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته و در آنجا به تحصیل در رشته مکانیک پرداختم، در زمان حضور در فرانسه انجمن اسلامی آلزاس را تاسیس کردیم و سال ۱۳۵۴ به کشور بازگشتم.

وی ادامه داد: بعد از برگشت به عنوان استاد در  دانشگاه پلی تکنیک (امیر کبیر) مشغول و هم زمان در راه آهن شهری تهران مشغول به کار شدم.

میرسلیم در خصوص فعالیت های سیاسی و انقلابی خودش گفت : در سال ۱۳۵۷ و بعد فوت مرحوم حاج مصطفی خمینی در تظاهرات مجروح شدم و در پاییز همان سال جامعه اسلامی دانشگاهیان را تشکیل دادیم و من پیام این جامعه را برای حضرت امام در نوفل لوشاتو بردم. بعد از بازگشت امام به کشور مبارزات جدی تر شد و با خواست ایشان جمهوری اسلامی به آرای عمومی گذاشته شد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود به بیان فعالیت هایش در حزب جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و دیگر اقداماتش در اوایل انقلاب پرداخت و بیان داشت: آمریکا مدام با توطئه به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی بود که در همین زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی رخ داد.

وی افزود: اولین حکم مسئولیت خود را از دست آقای هاشمی رفسنجانی دریافت کردم و معاون سیاسی وزارت کشور شدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.