اصفهان- نهمین نمایشگاه مبلمان شهری، فضای سبز و خدمات شهری و ششمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه از ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های استان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این دوره ۱۱۴ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، کرمان، همدان، مازندران و آذربایجان شرقی در بیش از ۹۰۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی به ارایه محصولات و دستاوردهای خود می پردازند.

انواع مبلمان شهری و پارکی، تجهیزات زیباسازی و المان های شهری، علائم، تابلوها، تجهیزات ترافیکی و شهری، فضای سبز، انواع گل و گیاه، تجهیزات گلخانه ای و باغبانی، انواع دانه، بذر، سم و کود، گل آرایی و درختچه های تزیینی از جمله محصولات و خدماتی هستند که در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

حضور دو مجموعه بازار گل و گیاه از شهر اصفهان در دو سالن مجزا برای ایجاد فضای رقابتی بهتر، برگزاری مسابقه بهترین تولیدکننده گلهای شاخه بریده توسط بازار گل و گیاه شهرداری با داوری اساتید دانشگاه های مرتبط، اتحادیه فروشندگان گل اصفهان، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از جمله ویژگی های جالب توجه این نمایشگاه است.

نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ تاریخ مذکور پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود. همچنین از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح روز ۱۵ اردیبهشت ماه ویژه بازدید متخصصان در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.