بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که با یک تصمیم اشتباه از این تیم برای همیشه دور شد ماجرا را شفاف اعلام کرد.

اعتراف تلخ بازیکن تیم ملی ایران/ هنوز هم کابوس می‌بینم/ از کار کی‌روش شوکه شدم

به گزارش قدس آنلاین، عقیلی که دلخوری زیادی از نحوه کنار گذاشته شدنش از سپاهان و خداحافظی اش از فوتبال داشت در برنامه نود ناگفته هایی از اختلافش با کارلوس کی روش و کنار رفتن از تیم ملی را هم مطرح کرد.

وی درباره کنارش رفتنش از تیم ملی همراه با رحمتی و ماجرای نامه معروف عذرخواهی گفت: من اشتباه کردم که از اردوی تیم ملی رفتم و بیشترین کسی که از این ماجرا آسیب دید خودم بودم و بالاترین افتخار برای هرکس بازی برای تیم ملی است. من ۶۹ بازی ملی دارم اما  می توانست خیلی بیشتر شود و هنوز که هنوز است شب ها کابوس آن دوران و تیم ملی را می بینم.

وی ادامه داد: دلیل کنار رفتن من نیمکت نشینی نبود اما هرچه بود آن اتفاق افتاد که اردوی تیم ملی را ترک کردم و از مردم به همین خاطر عذرخواهی می کنم.

عقیلی در ادامه گفت: در مورد آن نامه آقای نکونام با من تماس گرفت و گفت مهدی رحمتی قرار است به برنامه نود بیاید و عذرخواهی کند و تو هم حاضری عذرخواهی کنی؟ که من پاسخ دادم بله از کی روش عذرخواهی می کنم. نکونام  با کی روش صحبت کرد و ایشان گفت هادی نیازی به عذرخواهی ندارد و به اردوی تیم ملی برگردد اما فردای آن روز آقای نبی تماس گرفت و گفت باید بیایی و نامه را امضا کنی و من گفتم الان قطر هستم چطور بیایم امضا کنم.

وی ادامه داد: من هرگز این نامه را ندیدم که امضا کنم و متن آن را برای من خواندند که در آن مسائلی مثل امنیت ملی مطرح شده بود و به همین خاطر قبول نکردم آن را امضا کنم چون از اول قرار نبود من با نامه به تیم ملی برگردم. جواد نکونام که مسئله را متوجه شد ناراحت شد و گفت لازم نیست امضا کنی اما به یک باره دیدم آقای کی روش نامه را بالا برده و گفته امضا نکردند و من فقط از این مسئله شوکه شدم. از اینکه از اردوی تیم ملی رفتم خیلی پشیمانم ولی از امضا نکردن آن نامه اصلا پشیمان نیستم. من همان روزها از  آقای کی روش عذرخواهی کردم و سند آن در آرشیو خبرگزاری ها موجود است و کاری که باید می کردم انجام دادم.

عقیلی که معتقد بود ویسی به بهانه جوانگرایی او را کنار گذاشته اما هیچ بازیکن شاخصی به تیم اضافه نکرده درپایان درباره رفتار مدیران باشگاه سپاهان با خود گفت: مدیران پرسپولیس و استقلال شهادت دهند در این ۱۰ سال چندین و چند بار پیشنهاداتی به من دادند اما من هیچ وقت سپاهان را ترک نکردم و با اینکه پیشنهاد بهتری داشتم و خیلی ها دوست داردند در یکی از این دو تیم بازی کنند من سپاهانی ماندم و به این مسئله افتخار می کنم ولی بعد از ۱۰ سال من را بلاتکلیف گذاشتند و نامه های من را بدون پاسخ گذاشتند و کاری کردند که فصل نقل و انتقالات تمام شود و بدون تیم بمانم و از فوتبال خداحافظی کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.