شهرکرد-محمد حسین مقیمی در جمع فرمانداران و بخشداران استان چهارمحال و بختیاری گفت: برقراری امنیت و حفاظت از آرای مردم در انتخابات به عنوان مهمترین وظیفه وزارت کشور محسوب می شود.

برگزاری انتخابات محک خوبی برای استانداران، فرمانداران و بخشداران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، محمدحسین مقیمی شامگاه دوشنبه با حضور در ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری در جمع فرمانداران و بخشداران استان چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات یک فرصت بسیار مغتنم و ارزشمند است که فرمانداران باید بتوانند امنیت و صحت انتخابات را برقرار نموده و از رأی ملت که یک امانت است همانند حق الناس محافظت و صیانت کنند.

وی افزود: برقراری امنیت و حفاظت از آرای مردم در انتخابات به عنوان مهمترین وظیفه وزارت کشور محسوب می شود.

مقیمی تصریح کرد: اقدامات مهم دولت یازدهم نسبت به دولت های قبل در شاخص های مختلف باید براساس مستندات علمی و کارشناسی به مردم کشور اطلاع رسانی شود.

وی بیان داشت: تکمیل و بهره برداری طرح های نیمه تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد در دولت های قبل یکی از مهمترین اقدامات شاخص و برجسته دولت یازدهم است.

قائم مقام وزیر کشور اضافه کرد: در دولت های قبل بیماران برای درمان خود باید ۷۰ درصد هزینه را پرداخت می کردند اما این سرانه در دولت یازدهم برای روستائیان به سه درصد و برای مردم شهری به هفت درصد کاهش یافت.

وی عنوان داشت: دولت یازدهم توانست رشد اقتصادی کشور را از منفی ۶.۸ درصد دولت قبل به مثبت ۸ درصد در این دولت افزایش دهد.

مقیمی اظهار کرد: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات امسال در کشور فراهم شده و هیچگونه مشکلی برای برگزاری این انتخابات وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.