مشهد- مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: ارائه خدمات به مناطق محروم و احداث مدارس جدید در مناطق کم برخوردار از رویکردهای جدید بنیاد فرهنگی رضوی بر اساس منشور ۷ گانه مقام معظم رهبری است.

ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم رویکرد بنیاد فرهنگی رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، محمد تقی فخریان در آئین تجلیل از معلمان حریم علمی عالم آل محمد(ص) که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و معلمان مدارس امام رضا(ع) در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز مدارس امام رضا(ع) به عنوان برترین و کیفی ترین مدارس استان خراسان رضوی شناخته می شوند به پاس فعالیت های تربیتی و آموزشی شما معلمان عزیز و سختکوش است.

وی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: روز شهادت این استاد بزرگ بهانه ای است برای تجلیل از خدمات صادقانه معلمان ایران اسلامی که با جدیت و تلاش جهادگونه به امر خطیر تعلیم و تربیت اهتمام دارند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی موفقیت های مدارس امام رضا(ع) در عرصه های مختلف علمی را مرهون خدمات معلمان دانست و افزود: کسب رتبه های برتر در زمینه فعالیت های دینی و قرآنی و کسب افتخارات متعدد علمی و ورزشی دانش آموزان در سطح مدارس استان، همه از ثمرات زحمات و خدمات شایسته این قشر زحمتکش است.

فخریان در بخش دیگری از سخنانش بر تلاش مضاعف کارکنان و معلمان بنیاد فرهنگی رضوی برای تبدیل شدن به مدل و الگوی موفق تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: با تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی پرداختن به توسعه سبک زندگی رضوی و تربیت جوان مومن و انقلابی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: تلاش داریم تا در سال تحصیلی آینده با افزایش خدمات به دانش آموزان مناطق محروم بتوانیم رسالت بنیاد فرهنگی رضوی را در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب به منصه ظهور برسانیم.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های ۲۲ معلم جانباز و مدیر مدرسه تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.