دیدار رفت تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نوعی تکرار خاطره فینال قبلی این مسابقات است.

رئال مادرید - اتلتیکو مادرید؛ تکرار تقابل سال های اخیر لیگ قهرمانان

به گزارش قدس آنلاین، فینال سال گذشته و ۲۰۱۴ و یک چهارم نهایی ۲۰۱۵، این بار در نیمه نهایی تکرار خواهد شد. در هر ۳ دیدار پیشین، رئال مادرید مقابل اتلتی موفق بوده و حریف را ناکام گذاشته است. سال ۲۰۱۴ در فینال لیسبون، رئال در حالیکه تا وقت های اضافه از حریف عقب بود، با گل دقیقه ۹۲:۴۸ راموس موفق شد بازی را به تساوی کشانده و در وقت های اضافه با گل های گرت بیل، مارسلو و رونالدو، قهرمانی خود را مسجل کند.

در سال ۲۰۱۵ و در مرحله یک چهارم نهایی، دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید و در دیدار برگشت، رئال با تک گل چیچاریتو موفق شد اتلتی را شکست داده و به نیمه نهایی برسد، هر چند که در نیمه نهایی مقابل یووه شکست خورد و حذف شد.

سال ۲۰۱۶ نیز دو تیم در فینال به مصاف یکدیگر رفتند که بازی در جریان ۱۲۰ دقیقه، با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و رئال در ضربات پنالتی حریف را بار دیگر شکست داد. حال دیدار چهارم دو تیم در حالی انجام خواهد شد که چند هفته پیش دو تیم در لالیگا به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

اتلتیکویی ها به خاطر ناکامی های پیاپی در چمپیونزلیگ به دنبال انتقام از رئال هستند و از همین رو رئالی در برنابئو باید به نتیجه خوبی دست پیدا کنند تا با خیالی راحت در بازی برگشت حضور پیدا کنند.

با این حال هر دو تیم فصل خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اند و در آمادگی بالای بدنی قرار ندارند. رئال در لالیگا همچنان با بارسا در رقابت است تا قهرمانی اش را مسجل کند و اتلتیکو نیز برای کسب سهمیه و رتبه سوم با سویا می‌جنگد.

گرت بیل، اصلی ترین مصدوم رئال برای این دیدار است که مطمئنا به این بازی نخواهد رسید. با این حال، رئالی ها بدون تکمیل بودن بی بی سی عملکرد بهتری در این فصل داشته اند. ایسکو یا آسنسیو، جانشین بیل در میدان خواهند بود. همینطور په په نیز به این بازی نخواهد رسید ولی رافائل واران مشکلی برای بازی کردن در این بازی نخواهد داشت.

اتلتیکو اما مشکلات زیادی در زمینه مصدومیت دارد.خوزه خیمنز، خوانفران و ورسالیکو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم سیمئونه نخواهند بود و سرمربی آرژانتینی در خط دفاع با مشکلات بسیاری روبرو است. کاراسکو که او نیز مصدوم بود، به نظر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت و احتمال حضورش در میدان وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.