معاون فنی تاکسیرانی تهران از خرج تدریجی تاکسی های پیکان خبر داد و گفت: تسهیلات خوبی برای تاکسی های پیکان در نظر گرفتیم.

خروج تدریجی پیکان از تاکسیرانی/ ارائه تسهیلات خوب برای تاکسی پیکان

به گزارش «قدس آنلاین»  مهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد:  نوسازی تاکسی های فرسوده در سال ۹۶ همچنان ادامه دارد و از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۴ دستگاه تاکسی نوسازی شده است.

وی افزود: نوسازی تاکسی ها در سال جاری با همکاری بانک ها در پرداخت وام و ایران خودرو در تحویل تاکسی‌ها برای متقاضیانی که در طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده شرکت کردند، محقق شد.  

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه در تهران ۸۲۰ دستگاه تاکسی پیکان وجود دارد، گفت: حذف تاکسی‌های پیکان از ناوگان تاکسیرانی و نوسازی آن‌ها را در دستور کار داریم که برای تحقق این مهم تسهیلات خوبی را برای تاکسی‌های پیکان در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه تمدید نشدن پروانه فعالیت رانندگان تاکسی را از خرداد ماه در برنامه داریم، تاکید کرد: از تردد تاکسی ‌های پیکان که با دوربین رصد می‌شوند جلوگیری می‌شود و اعمال جریمه خواهند شد.

ابراهیمی در پایان گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۶۷۰ دستگاه تاکسی فرسوده در پایتخت داریم و تمام تلاش خود را به کار بستیم تا نیمه نخست سال جاری پرونده تاکسی های فرسوده بسته شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.