بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از حضور هنرمندان استان در سی امین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

هنرمندان خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران حضور می یابند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: ۱۵ نفر از هنرمندان شاخص رشته های مختلف فرهنگی وهنری در قالب برنامه «استان شناسی در نمایشگاه کتاب تهران» به معرفی ظرفیت های  فرهنگی و هنری استان می پردازند.

وی اظهار داشت: اجرای زنده فعالیت های هنری در رشته های مختلف و برپایی نمایشگاه آثار هنری عکس، پوستر و کاریکاتور با محتوای ظرفیت های فرهنگی و هنری، پخش مستندهای تصویری، پخش کلیپ های دستاوردهای استان از جمله برنامه‌های یک روزه استان در نمایشگاه  کتاب تهران به شمار می رود.

فرخنده همچنین اظهار کرد: در این برنامه دکتر اکرامی فر در خصوص فرهنگ اقوام خراسان شمالی، دکتر روشان ادبیات و فرهنگ عامه و مهدی رستمی به ارائه قابلیت اهی موسیقی مقامی استان می پردازند.

فرخنده تصریح کرد: برپایی میز فرهنگی برای معرفی تازه های کتاب استان از دیگر برنامه هایی است  که به منظور معرفی هر چه بهتر استان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از حضور مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه فرهنگی و هنری خبر داد.

فرخنده خاطرنشان کرد: این رویداد مهم فرهنگی و هنری پانزدهم  اردیبهشت ماه جاری از صبح آغاز و تا عصر همان روز در نمایشگاه تهران رقم خواهد خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.