زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان شهادت ماموران پلیس در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر ۲۴ آبان ماه سال گذشته که با هویت جعلی در ارتفاعات جنوب استان زندگی مخفیانه داشتند در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شدند.

عاملان شهادت ماموران پلیس در عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در تاریخ ۲۴ آبان‌ماه سال گذشته، ماموران پاسگاه انتظامی «آشار» شهرستان مهرستان پس از شناسایی یک باند مسلح مواد مخدر با آنها درگیر می‌شوند که در این عملیات پس از کشف ۵۸۹ کیلوگرم تریاک استوار دوم «صادق امیری‌زاده» توسط قاچاقچیان به شهادت می‌رسد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ در این درگیری با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شده بودند افزود: با توجه به اینکه هویت قاچاقچیان توسط پلیس شناسایی شده بود در همان ساعت اولیه تلاش‌های  گسترده تیم‌های اطلاعاتی و یگان‌های عملیاتی پلیس برای دستگیری ضاربان آغاز شد.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح پس از این درگیری با تغییر مداوم محل سکونت و استفاده از هویت جعلی و زندگی در ارتفاعات شهرستان‌های «مهرستان»، «ایرانشهر» و «سرباز» خود را مخفی کرده بودند.

رحیمی گفت: پس از ماه‌ها اقدامات فنی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد دو ضارب اصلی این حادثه در شهرستان چابهار توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی شد که بامداد امروز در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق کیفری بودند، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی به شهادت رساندن این مامور پلیس اعتراف کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.