نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت اسرائیل سعی دارد واقعیت اقداماتش را وارونه جلوه دهد که اسرای فلسطینی از طریق اعتصاب غذا، درصدد پرده برداری از تصویر واقعی این رژیم غاصب و تحقق خواسته های به حق خود هستند.

 هدف اسرای فلسطینی  از اعتصاب، نشان دادن چهره واقعی رژیم صهیونیستی است/ صهیونیست ها جز با اعمال فشار دست از نقض حقوق بشر علیه ملت فلسطین بر نمی دارند

اختصاصی قدس آنلاین- ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران درباره اعتصاب غذای اسرای فلسطینی  در زندان های رژیم صهیونیستی به خبرنگار "قدس آنلاین" گفت: پس از گذشت حدود ۴۰ روز  از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، اگر چه اعتصاب کنندگان در وضعیت جسمانی سختی قرار دارند،   اما از روحیه بسیار خوبی برخوردارند و برای ادامه این اعتصاب و مقابله با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارند.

"ناصر أبوشریف" با تأکید بر نقش تمام مردم فلسطین در دفاع از این حرکت اسرا افزود: "مردم فلسطین در تحقق اهداف این اعتصاب نقشی محوری دارند و این نبرد در داخل زندان ها، جزئی از نبرد سیاسی با دشمن صهیونیستی به منظور تحقق خواسته ها و اهداف مردم فلسطین به شمار می رود. "

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: برای آنکه خواسته های اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی محقق شود دنیا باید بر این رژیم فشار وارد کند؛ چرا که  رژیم اشغالگر قدس اساسا احترامی برای حقوق بشر قائل نیست و جز با اعمال فشار از نقض حقوق بشر علیه ملت فلسطین دست نمی کشد.

وی توضیح داد که اسرائیل سعی دارد واقعیت اقداماتش را وارونه جلوه دهد و اسرای فلسطینی از طریق اعتصاب غذا، درصدد پرده برداری از تصویر واقعی این رژیم غاصب و تحقق خواسته های به حق خود هستند.

"أبو شریف" در پایان از تمام دنیا خواست تا با تمام توان ممکن از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی حمایت کرده و چهره واقعی اشغالگران صهیونیست را که از  هیچ گونه ستمی علیه اسرا کوتاه نمی آیند، به نمایش بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.