نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه نامزدهای انتخاباتی باید با برنامه مدون و واقع بینانه در حوزه محیط زیست وارد میدان شوند گفت: فضای ملتهب انتخاباتی و زمان کم مدنظر گرفته شده برای مناظرات امکان پرداختن به مسائل علمی از جمله موضوع حساس محیط زیست را فراهم نمی‌کند.

نامزدهای ریاست جمهوری برنامه واقع‌بینانه برای محیط زیست ارائه کنند

به گزارش «قدس آنلاین»  با نقد انتخاب ابتکار در مسند ریاست سازمان محیط زیست در دولت فعلی گفت: یکی از بزرگترین نقدهای وارد بر  این دولت، انتخاب ابتکار به عنوان ریاست سازمان محیط زیست است.  

وی در ادامه افزود: ابتکار چالاکی لازم را در بحران های پیش آمده محیط زیستی کشور نشان نمی دهد.

وی تاکید کرد: دولت بعدی از موضوعات زیست محیطی غفلت نکند، چراکه غفلت از این حوزه آثار بلند مدت و گاه غیر قابل جبرانی را در بر دارد.

موید حسینی افزود: آسیب هایی که در حال حاضر درباره آن صحبت می کنیم مثل گرد و غبار و خشک شدن تدریجی تالاب ها ناشی از غفلت های ۸ سال گذشته در این حوزه است.

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی با برنامه مدون، عملیاتی و واقع بینانه در حوزه محیط زیست وارد شوند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مسائل مورد توجه دولت فعلی پرداختن و حل معضلات محیط زیستی عنوان شده بود اظهار کرد: با وجود توجه دولت به مسائل محیط زیستی اما رئیس فعلی سازمان محیط زیست توان همراهی کافی را ندارد.

موید حسینی با بیان اینکه فضای ملتهب انتخاباتی و زمان کم مدنظر گرفته شده برای مناظرات امکان پرداختن به مسائل علمی از جمله موضوع حساس محیط زیست را فراهم نمی کند گفت: ساز و کار برگزاری مناظره از نگاه من ایراد دارد و به دلیل تعدد مسائل مورد نظر  نامزدها امکان پرداختن به همه ابعاد و چالش های پیش روی کشور را ندارند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.