بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه انسانی، اجتماعی و فرهنگی زمینه ساز و بستر توسعه های دیگر است گفت: در خراسان جنوبی در حوزه آموزش و پرورش سخت افزاری، مدارس و امکانات اولیه نیازمند توجه بیشتر است.

مدارس خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه/  توسعه انسانی و اجتماعی زمینه ساز توسعه های دیگر است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید علی اکبر پرویزی صبح سه شنبه در مراسم سپاس از معلم بیان کرد: امروزه آنچه مهم است شرافت و آزادی انسان ها است که باید در این راستا معلمین بدرخشند و سرلوحه جامعه باشند.

وی یادآور شد: در خراسان جنوبی تلاش های خوبی صورت گرفته است اما فاصله ها خیلی زیاد است و در حوزه آموزش و پرورش سخت افزاری، مدارس و امکانات اولیه نیازمند توجه بیشتر است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: معلمان با درد و رنج دانش آموزان و جامعه همیشه سرو کار داشته و دارند و امیدواریم خداوند به آنان خیر و برکت بدهد.

پرویزی افزود: نتیجه تلاش های معلمان فرزندان ما هستند که باعث توسعه استان و کشور شده و آینده کشور را رقم زده و خواهند زد.

وی با بیان اینکه هرچه معلمان بیشتر تلاش کنند تأثیرگذاری در همه کشور بیشتر خواهد شد خاطرنشان کرد: معلمی شغل بسیار سختی است.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: توسعه انسانی، اجتماعی و فرهنگی زمینه ساز و بستر توسعه های دیگر است چرا که دغدغه دانش آموزان و خانواده آنان به معلمان منتقل می شود.
پرویزی بیان کرد: زحمات معلمان نتیجه داده و امروز افتخار می کنیم که قبولی این استان در مقایسه با دیگر شهرهای کشور بیشتر است.
وی با بیان اینکه ما هنوز در برابر معلمان احساس شاگردی می کنیم افزود: امیدواریم در سال ۹۶ مواردی را که می توانیم به نتیجه برسانیم انجام دهیم.
استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در حوزه مالی دولت در چند سال أخیر تمهیدات خوبی برداشته اما فکر نمی کنیم اگر حتی حقوق معلمان را ده برابر کنند اما آنان را نادیده بگیرند و آزادی بیان نداشته باشند ارزشی داشته باشد.
پرویزی با بیان اینکه آنچه خراسان جنوبی را شاخص کرده امکانات نیست بیان کرد: علت اینکه توفیقات این مناطق بیشتر است به دلیل زحمات معلمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.