اهواز _ سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از برخورد با برگزار کنندگان غیرمجاز تورهای گردشگری در این شهرستان خبر داد.

تورهای غیر مجاز گردشگری در دزفول اجازه فعالیت ندارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حجت‌الله آریایی‌نیا با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی بازرسی و نظارت‌های صورت گرفته در دو روز گذشته با شش برگزار کننده تورهای غیرمجاز گردشگری در داخل و خارج استان برخورد و تحویل اماکن و نیروی انتظامی شهرستان شد.
وی افزود: این افراد بدون اخذ مجوز اقدام به برگزاری تورهای داخل و بیرون استان می‌کردند که به محض مطلع شدن اداره میراث فرهنگی شهرستان، با هماهنگی دادستان دزفول و نیروی انتظامی برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفت.
آریایی‌نیا بیان کرد: ۱۱ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری (دارای مجوز بند ب) در شهرستان دزفول فعالیت دارند که مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات صحیح و اطمینان حاصل کردن از قانونی بودن تورها، به اداره میراث دزفول مراجعه و برای عقد قرارداد استعلام کنند.
وی خاطرنشان کرد: سرکشی و نظارت در سطح شهرستان دزفول توسط اداره میراث فرهنگی به صورت مستمر در حال انجام است و با متخلفان برخورد خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.