اشتهارد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه اگر محصولی که در ایران تولید می‌شود از نظر کیفیت و قیمت با محصولات خارج رقابت کند، اولویت ما با محصول داخل است، گفت: در غیر این صورت اگر کیفیت محصول داخل پایین باشد یا قیمت آن دو تا سه برابر باشد، ترجیح می‌دهیم به نحوی عمل کنیم که منافع کشور و مردم را داشته باشد.

منافع کشور و مردم در خرید محصولات پزشکی داخلی و خارجی را در نظر داریم

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت تولید تجهیزات پزشکی فارمد در اشتهارد، اظهار داشت: این شرکت از ۱۰ سال گذشته کار ساخت محصولاتی که در دیالیز استفاده می‌شود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه خط تولید این شرکت در حال توسعه است، بیان کرد: این شرکت می‌تواند علاوه بر نیازهای کشور نیازهای بازار بین‌المللی را در آینده تامین کند.

وی با بیان اینکه شرکت فارمد در زمینه کیسه خون هم فعالیت دارد، افزود: بالاترین حمایت ما از این شرکت خرید این محصولات برای سازمان انتقال خون است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه امیدواریم این شرکت آن‌قدر توسعه یابد تا نیاز کل منطقه را تامین کند، عنوان کرد: مصرف کیسه خون در کشور ۲ و نیم برابر میزان تولید این شرکت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه سرمایه‌گذاری های جدید در کشور در حال اتفاق افتادن است، افزود: بخشی از آن مربوط به همین شرکت است و بالاترین حمایت، خرید محصولات این شرکتها است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه پزشکی کیفیت مهم است، اظهار داشت: در مورد سلامت، مردم ما را نمی‌بخشند و کیفیت حرف نخست را می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.