مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل جوان نیاز امروز جامعه ماست و جانبازان سرافراز کشورمان الگوهای جاودان و نشانه های آشکار پایداری و استقامت در برابر دشمن هستند.

فرهنگ ایثار و مقاومت نیاز امروز جامعه برای تعالی است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری در جمع جانبازان و ایثارگران خراسان رضوی و خانواده های آنان در سالن شهید بهشتی مشهد با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رزمندگان و مجاهدان راه خدا با لبیک به فرمان امام راحل(ره) و برای پاسداری از اسلام و میهن پای در مسیر جهاد گذاشتند و صدام و حامیانش را خوار و ذلیل کردند.

وی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس استکبار جهانی تمام قد از صدام و رژیم بعث عراق حمایت کردند تا به اهداف شوم و پلیدشان که انزوای جمهوری اسلامی و تصرف و غارت خاک و منابع کشورمان بود، دست یابند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: هر زمان ما به فناوری تولید سلاحی می رسیدیم، استکبار جهانی جدیدترین تجهیزات را برای صدام ارسال میکرد اما در نهایت ایمان و باور قلبی جوانان غیور ما به وعده نصرت الهی بود که به ثمر نشست.

وی تصریح کرد: مادامی که ایمان و اعتقاد به خداوند، توسل به اهل بیت(ع) و تبعیت از ولی فقیه در قلب های ملت ما وجود دارد، دشمنان ما به اهداف و نیات خبیثانه شان نخواهند رسید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به لزوم حضور همه مردم میهن اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اذعان داشت: مقام معظم رهبری به صراحت تاکید فرمودند که آنچه سایه جنگ را از سر این کشور دور کرد عشق و علاقه ملت ما به ایران اسلامی بود.

وی گفت: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری که حاکمیت آن مبتنی بر تعالیم اسلام است بایستی در حوزه اجرا و عمل الگوی تمام عیار کشورهای مسلمان باشد و برخی کاستی ها زیبنده کشور ما نیست.

این مراسم با حضور بیش از ٤ هزار نفر از ایثارگران و جانبازان مشهد مقدس و استان خراسان رضوی در مجموعه ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.