بردسکن- فرماندار بردسکن از بهره برداری دو معدن طلا تا هفته دولت امسال دراین شهرستان خبرداد.

شاخص برخورداری شهرستان بردسکن در حوزه معادن ۶ درصد از میانگین استان بالاتر است

به گزارش قدس آنلاین ظهر سه شنبه مهندس برات علی نیا در جمع کارگران نمونه این شهرستان گفت: شهرستان بردسکن در حوزه معادن توانست در سال گذشته  فرمایشات مقام معظم رهبری را  در حوزه اقتصاد مقاومتی تحقق ببخشد.  

وی عنوان کرد: نرم استان در حوزه معادن ۱۵ درصد است  اما این مهم در بردسکن ۲۱ درصد است که نسبت به میانگین استان ۶ درصد بالاتر است.

فرماندار بردسکن با اشاره به سرمایه گذاری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومانی دو معدن طلا در این شهرستان گفت: با اقدامات و پی گیری های انجام شده پیشرفت فیزیکی این دو معدن بالای ۹۷ درصد است و امید است تا هفته دولت مورد بهره برداری قرار بگیرد.

علی نیا با بیان اینکه چرخ اقتصادی کشور در مسیر خوبی قرار گرفته است گفت: دولت به حوزه معادن توجه ویژه ای دارد و خوشبختانه از ۶ معدن طلا استان دو معدن طلای آن در بردسکن قرار گرفته است و به نوعی دومین معدن طلای استان در  این شهرستان قرار دارد.

 وی اظهارداشت: دولت روحانی یک دولت تخصصی و علمی و دارای برنامه است و از ارائه آمار و ارقام های بی پایه و اساس دوری و  پرهیز می کند.  

علی نیا افزود: همه باید بحث امید را به جامعه تزریق کنند و حق نداریم که روحیه ناامیدی را  در مردم ایجاد کنیم. 

وی گفت: بحث مبارزه با کالای قاچاق و رونق تولید و اقتصاد کشور یکی از برنامه های دولت است که دولت توانست درراستای مبارزه با کالای قاچاق  رقم آن را  از ۲۵ میلیارد دلار به ۱۵ میلیارددلار کاهش دهد.

  وی افزود:  کارگران پرچمداران عرصه اقتصاد و صنعت  هستند که با اعتقادی راسخ، نقشی بزرگ در گردش چرخ های صنعت کشور ایفا می کنند .

وی از تامین اجتماعی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بردسکن  در حوزه دفاع از حقوق کارگران و کارفرمایان که بدون هیچ گونه  چالشی  در حوزه تولید و اشتغال فعالیت می کنند تقدیرکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.