مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو برخی مجوز پروازهای خارجی هواپیمایی ایرتور به دلیل ضعف برنامه‌ریزی در ایام نوروز خبر داد.

برخی مجوزهای خارجی ایرتور لغو شد

  به گزارش «قدس آنلاین»،  رضا جعفرزاده اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری هواپیمایی ایران ایرتور را به تجدید نظر در برنامه پروازی خود به مقاصد خارجی و کاهش تاخیرات آن شرکت ملزم کرد.

وی افزود: به علت بروز مشکلات در برقراری به موقع پروازها و بروز تاخیرات متعدد در اسفندماه ۹۵ و ایام نوروز ۹۶ که منجر به نارضایتی مسافران شد برخی از مجوزهای خارجی این لغو شده است.

وی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با اخطاری شرکت هواپیمایی آتا را به بازنگری در برنامه ریزی و بخش بازرگانی آن شرکت ملزم کرد.

وی افزود: با توجه به ضعف عملکرد آن شرکت در حوزه برنامه ریزی و بازرگانی و اعمال اقداماتی از قبیل فروش بلیت مازاد، برنامه ریزی پرواز بدون در نظر گرفتن ظرفیت ناوگان و عدم سرویس دهی به موقع در فرودگاه که منجر به نارضایتی مسافران و فرودگاه شده است، مدیران بخش های مذکور هرچه سریعتر نسبت به بازنگری در برنامه ریزی پروازی و نحوه فروش خود اقدام لازم به عمل آوردند.

به گزارش تسنیم، با توجه به لغو برخی مجوزهای خارجی هواپیمایی ایرتور و خلاء ایجاد شده در این زمینه باید دید سازمان هواپیمایی کشوری انجام پرواز در مسیرهای هوایی لغو مجوز شده را به کدامیک از ایرلاین‌های دیگر داخلی واگذار می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.