​ایلام- در راستای بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی استان، مدیرکل استاندارد ایلام و تیم کارشناسی این اداره کل از خط تولید، آزمایشگاه کنترل کیفیت، انبار مواد اولیه و محصولات واحد تولیدی کوشاب غرب تولید کننده انواع دلستر، ماء الشعیر، نوشیدنی مالت و انواع نوشابه های طعم دار واقع در شهرک صنعتی شباب بازدید کرد.

مدیرکل استاندارد ایلام از واحد تولیدی کوشاب غرب بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استاندارد استان ایلام، این واحد تولیدی در مرحله تولید آزمایشی بوده و متقاضی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد که در این بازدید گروهی فعالیت ها و مسایل و مشکلات پیش روی تولید از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و در برخی موارد راهکارهای لازم نیز  جهت رفع نواقص ودریافت پروانه استاندارد ارایه شد.

مهناز همتی مدیر کل استاندارد ایلام در این بازدید گفت: اداره کل و تیم کارشناسی آمادگی دارد هر گونه مشاوره فنی و علمی در چهارچوب ضوابط و قوانین سازمان ملی استاندارد ایران به واحد تولیدی ارایه دهد و از کارآفرینان  حمایت نماید.

 همچنین مدیر عامل و مدیرکنترل کیفیت این واحد تولیدی نیز در جهت ارتقاء سطح کیفی محصولات، رفع موانع و مشکلات تولید، استقرار سیستم های مدیریت کیفیت پیشنهاداتی ارایه نمودند و گزارشی از عملکرد و فعالیت های واحد خود را بیان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.