سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان اعتقاد دارد تیمش باید در بازی مرگ و زندگی هر طور شده پرسپولیس را شکست دهد.

به هر قیمتی شده پرسپولیس را شکست می دهیم/ تیم دوم قهرمان هم خطرناک است

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال سیاه جامگان که شرایط سختی برای ماندن در لیگ برتر دارد روز پنجشنبه در مشهد میزبان پرسپولیس است و برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار کار سختی پیش رو دارد. با این حال اکبر میثاقیان با اطمینان از پیروزی تیمش صحبت می کند و معتقد است باید به هر قیمی که شده پرسپولیس را شکست دهند.

میثاقیان با اشاره به این بازی حساس که سرنوشت تیمش را رقم خواهد زد می گوید: برای ما این بازی ، بازی مرگ و زندگی خواهد بود پس به هر قیمتی پرسپولیس را شکست خواهیم داد. پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد اما تیم ما برای ماندن در لیگ این تیم را باید شکست دهد و قطعا با حمایت همه مشهدی ها این اتفاق رقم خواهد خورد. 

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان ادامه داد: قطعا مردم مشهد هم این شرایط را درک خواهند کرد و برای کمک به فوتبال مشهد همگی با پیراهن مشکی به ورزشگاه خواهند آمد تا این تیم را شکست دهیم و بقا در لیگ برتر را جشن بگیریم.

میثاقیان که یکی از سردوگرم چشیده های فوتبال ایران است حواسش به تیم قهرمان هم هست و می گوید: حتی اگر تیم دوم پرسپولیس هم به مصاف ما بیاید بازهم این تیم خطرناک است ، چون پرسپولیس همیشه پرسپولیس است ولی ما شرایط خاصی داریم و باید این امتیاز را به صورت کامل به دست آوریم.

وی در پایان بازهم با امیدواری از پیروزی تیمش صحبت کرد و گفت: تیم ما در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته است و قطعا اگر دو بازی زودتر به سیاه جامگان آمده بودم امروز دغدغه ای بابت سقوط نداشتیم ولی با کمک خدا و هوادارانمان بقا در لیگ برتر را جشن می گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.