۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 525520

نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل از تلاش این دولت برای جمع آوری اطلاعات درباره «دخالت‌های» ایران در یمن بنا به درخواست سازمان ملل خبر داد.

تلاش‌ دولت مستعفی یمن برای متهم‌کردن ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان؛ «خالد الیمانی» نماینده دولت مستعفی یمن در سازمان ملل اعلام کرد که دولت مستعفی بنا به درخواست سازمان ملل برای گردآوری اسناد و اطلاعاتی که دخالت ایران در یمن را به طور آشکارا مشخص می کند، تلاش می کند.

وی به روزنامه الشرق الاوسط گفت: دولت منصور هادی با همکاری برخی کشورها برای جمع آوری اسناد و اطلاعات مربوطه درباره دخالت های ایران در منطقه اقدام می کند.

الیمانی تصریح کرد: دولت هادی برای جمع آوری این اسناد با سلسله مشکلاتی روبرو است، چرا که تهران به نابودی آثاری که دخالتش را نشان می دهد، اقدام می کند و هیچ سند و مدرک محکمی از خود در یمن بر جای نمی گذارد.

وی تاکید کرد که همه اطلاعات و مدارکی که بر دخالت ایران در یمن دلالت دارد، به یک کار تخصصی نیاز دارد و این همان چیزی است که دولت مستعفی یمن در حال حاضر آن را با کمک طرف های مربوطه انجام می دهد.

وی همچنین به تحرکات روسیه در بحران یمن اشاره کرد و گفت: تحرکات روسیه با توجه به اظهارات معاون وزیر خارجه آن در ژنو نگران کننده است، بویژه اینکه روسیه ورود به الحدیده را نمی پذیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.