تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا برابر اتلتیکو مادرید ۳ بر صفر پیروز شد تا در یک قدمی فینال قرار گیرد.

رئال مادرید در آستانه صعود به فینال/ شب درخشان رونالدو با هت تریک

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید سه شنبه شب دیدار رفت خود در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که طی آن رئال مادرید ۳ بر صفر پیروز شد.

رئال مادرید بازی را پر فشار آغاز کرد و زودتر از آنچه که تصور می رفت به گل رسید. در دقیقه ۱۰ بازی ارسال از راست با ضربه سر کریستیانو رونالدو همراه شد تا اینگونه دروازه اتلتیکو باز شود.

شاگردان زیدان بازی رو به جلوی خود را تداوم بخیشدند با این حال در دقیقه ۲۰ تیم اتلتیکو صاحب یک موقعیت خوب شد اما گامیرو در موقعیت تک به تک با ناواس ناکام ماند. قیچی برگردان زیبای راموس روی پاس کریستیانو رونالدو حمله دیگری از شاگردان زیدان بود که بی ثمر ماند.

تلاش دو تیم در ادامه برای رسیدن به گل در نیمه نخست نتیجه نداد تا وقت اول این بازی حساس با برتری یک بر صفر رئال مادرید پایان یابد.

با شروع نیمه دوم تیم اتلتیکو مادرید جلو کشید اما رئال مادرید هم به مانند وقت نخست بازی تهاجمی را در دستور کار داشت و اجازه نداد در دقایق ابتدایی این نیمه فرصت آنچنانی نصیب شاگردان سیمئونه شود.

رئال مادرید در دقیقه ۷۳ به گل دوم خود دست یافت. بار دیگر کریستیانو رونالدو زننده گل بود. اشتباه فیلیپه لوئیز در دفع توپ باعث شد رونالدو صاحب موقعیت شوتزنی شود و با ضربه ای سهمگین دروازه اتلتیکو را باز کند.

اتلتیکو مادرید برای دست یابی به یک گل تلاش خود را دو چندان کرد اما در خلق موقعیت ناکام بود. شاگردان سیمئونه در ادامه کاری از پیش نبردند و این رئال مادرید بود که در دقیقه ۸۶ به گل سوم دست یافت. کریستیانو رونالدو شب درخشان خود را با زدن گل سوم تکمیل کرد تا مثل دیدار قبل هت تریک کند.

با این نتیجه رئال مادرید در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان قرار گرفته است و بعید به نظر می رسد شاگردان سیمئونه بتوانند جبران مافات کنند. مگر اینکه معجزه ای در کار باشد و این تیم با نتیجه ۴ بر صفر رئال مادرید را شکست دهد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.