سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به مقوله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره‌ای داشت و گفت: شاخص اصلی انتخاب رئیس‌جمهور، تبعیت از ولایت‌فقیه است و مردم باید در رأی‌هایشان این اصل اساسی را مدنظر قرار دهند.

شاخص انتخاب ریاست جمهوری ولایت پذیری است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان، افزود: رئیس‌جمهور همچنین باید درباره امربه‌معروف و نهی از منکر، اقتصاد، فرهنگ، اقتصاد مقاومتی، اشتغال، مسکن، جوانان، ورزش، دانشگاه‌ها و سایر حوزه‌ها برنامه‌هایی روشن به مردم ارائه دهند.

عضو خبرگان رهبری ضمن بیان اینکه توقع از دستگاه‌های فرهنگی استان در موضوع امربه‌معروف بسیار بیشتر از حالت کنونی است، تأکید داشت: باید این فریضه حساس و اصل اساسی را در جامعه ترویج داد.

وی افزود: زمانی که ما در ترویج معروفات و منکرات موفق باشیم می‌توانیم توقع داشته باشیم که این فریضه در جامعه نهادینه‌شده است.

امام‌جمعه سمنان همچنین گفت: اقدامات خوبی در سطح استان برای ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر اجرا شده که جای قدردانی دارد اما کافی نیست و باید بیشتر در این حوزه کارکرد.

آیت‌الله شاهچراغی افزود: نخستین قدم در امربه‌معروف و نهی از منکر، معروف شناسی و منکر شناسی محسوب می‌شود و در وهله بعد آن است که آمر و ناهی، خودش به معروف عمل کرده و دچار منکر نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.