بجنورد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: یکی از منابع مهم و بهترین منابع سبک زندگی اسلامی، صحیفه سجادیه است.

صحیفه سجادیه یکی از منابع مهم سبک زندگی اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان مقالات همایش ملی «سجاده مهر» اظهار داشت: برای سبک زندگی اسلامی باید با معارف آشنا بود که یکی از منابع مهم سبک زندگی اسلامی صحیفه سجادیه است.

امام‌ جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه نام استان خراسان شمالی به برکت سفر رهبری به این استان و طرح‌ریزی موضوع سبک زندگی اسلامی بر سر زبان‌ها افتاد، اظهار کرد: به یُمن این سفر و حضور تاریخی رهبر معظم انقلاب در استان، هر جا بحث سبک زندگی اسلامی مطرح می‌شود، نام خراسان شمالی می‌درخشد.

وی با اشاره به اینکه مقرر است بخشی از کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) به‌صورت ملی و با عنوان «سجاده مهر» در خراسان شمالی اجرا شود، گفت: سبک زندگی اسلامی در سیره امام سجاد (ع) به‌عنوان محور این همایش مطرح است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش منشأ یک تحول فرهنگی و معنوی در استان است، تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این همایش به‌عنوان یک حرکت فرهنگی زمینه‌ساز الگو گیری ما از سیره و منش ائمه اطهار (ع) شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: اگر قرار است ما درزمینهٔ فرهنگی و مبارزه با استکبار پیش رو باشیم مسئولان فرهنگی ما ابتدا باید به سیره امام سجاد (علیه‌السلام) اقتدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.