جاجرم- معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: همه ی نامزدها در تبلیغات خود به ارایه برنامه های خود بپردازند و از تخریب دیگر نامزدها و سیاه نمایی پرهیز کنند که این موارد خلاف قانون، شرع و اخلاق ایراتی و اسلامی است.

کاندیداهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پیش از ظهر چهارشنبه در همایش تقدیر از شوراهای شهرستان جاجرم، اظهار کرد: نظام اسلامی وانقلابی تنها با حضورمردم در تمامی صحنه ها معنا پیدا می کند.
وی افزود: برای تحقق نظام اسلامی ومردم سالاری دینی حضور مردم درصحنه شرط اول بوده و این مردم هستند که با حضور خود در صحنه های مختلف نظام اسلامی وجمهوریت را تداوم می بخشند.
وی خاطر نشان کرد:همه ی مسولین و شوراها وظیفه دارند تا زمینه هر چه باشکوه تر شرکت کردن مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت را فراهم کنند تا برگ زرین دیگری درتاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردد.
ایرانی خطاب به کاندیدهای انتخابات شوراهای اسلامی گفت: مهمترین اصلی که همه ی نامزدهای انتخاباتی وهوادارانشان باید درنظر بگیرند رعایت اخلاق اسلامی وایرانی است ودر سایه آن توجه کامل به قانون فصل الخطاب است.
وی خاطرنشان کرد : باید افتخار کنیم که امروز در کشورهای منطقه تنهات کشوری هستیم که مردم سالاری درآن رشد واقتدارپیدا کرده است.
وی گفت: در برهه ی کنونی مردم سالاری وحقوق شهروندی درکشورهای منطقه جایگاهی ندارد اما خوشبختانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی حقوق شهروندی ومردم سالاری بومی شده ورشد چشمگیری داشته است.
ایرانی در ادامه به شرایط خاورمیانه اشاره کرد وگفت:امروز خاورمیانه منطقه آتشی است که جمهوری اسلامی با هوشیاری نیروهای انتظامی ونظامی،ورهبری مقام معظم رهبری ودیپلماسی قوی دولت یازدهم  به مانند گلستانی در این آتش تبدیل شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی افزود:خوشبختانه همه تدابیر امنیتی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان پیش بینی شده ومشکلی نیست و از همه ی مردم دعوت میکنیم با حضور پرشور مجدد خود درصحنه دشمنان انقلاب واسلام را نامید کنند.
در ادامه این جلسه فرماندار جاجرم نیز گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم بودجه بسیار خوبی برای شوراهای شهر وروستا درنظر گرفته شد که با درایت وتلاش شوراها شاهد تغییرات چشمگیری در توسعه وآبادانی روستاها بوده ایم.
علی اکبرمحبی افزود:خوشبختانه شوراهای شهر وروستا درسطح شهرستان جاجرم در دوره قبل عملکرد مناسبی داشته اند هر چند که نقاط ضعف بسیاری نیز بوده است و آنچه که برای پیشرفت شهر وروستاها نیاز است شناخت کافی شوراها از معضلات ومشکلات حاکم بر روستاها است.
وی خاطر نشان کرد: شوراها باید به شعار سال توجه ویژه داشته باشند وبا تولد و اشتغال بتوانند سهمی در برآورده کردن نیازهای جامعه داشته باشند.
محبی خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای شهروروستا گفت:همه ی نامزدها باید از دادن وعده های دروغ پرهیز کنند و به دور از رویا پردازی برنامه های خود را به مردم ارایه دهند .
مدیر کل دفترامورروستایی استانداری خراسان شمالی نیز گفت:یکی از برکات نظام اسلامی واگذار کردن امور به مردم است که خوشبختانه امروز شاهد حضور مردم در تمام تصمیم گیری ها هستیم.
عبدالله قدرتی افزود:در ۴ سال گذشته درحوزه دهیاری ۱۱۳ میلیارد تومان در۶۸۵ نقطه روستایی استان هزینه شده و ۱۵۲۰ پروژه اجرا شده است.
وی افزود: این میزان اعتبار در نظر گذشته نسبت به مقدار مشابه ۴ سال قبل رشد ۳ برابری داشته است که با این نرخ رشد توانسته ایم گامهای بلندی درجهت توسعه وآبادانی روستاها برداریم.
نماینده مردم جاجرم درمجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک روز شوراها گفت: در مجلس شورای اسلامی به دنبال آن  هستیم تا با وضع قوانین جدید در جهت مستحکم نمودن جایگاه شوراها و تسهیل نمودن خدمات به ذشهر وروستا کمک کنیم.
دکتر قربانی افزود: یکی ازمواردی که به دنبال تصویب آن هستیم جداکردن اعتبارات شوراها از شهرداری وهیاری هستیم تا شوراها بتوانند با استقلال بیشتر در جهت توسعه شهر وروستاها گام بردارند.
وی درادامه به انتخابات پیش رواشاره کرد وگفت: متاسفانه این روزها شاهد بداخلاقی های زیادی در جامعه هستیم که به دنبال تخریب رقبا هستند.
وی ادامه داد: یکی از افتخارات این نظام انتقاد پذیری است و ما باانتقاد منصفانه  امشکلی نداریم ولی دشمن به دنبال آن است که با تخریب مسولین نظام را درمقابل یکدیگرقرار دهد وما باید هوشیار باشیم تا دچار توطیه دشمن نشویم.
امام جمعه جاجرم نیز درادامه این جلسه گفت: بهترین راه برای آبادانی شهر وروستا استفاده از خرد جمعی است که شوراهای شهر وروستاها مظهر آن هستند.
حجت الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: متاسفانه فرهنگ خرد جمعی ومشورت به درستی درکشور ما نهادینه نشده است وبارها شاهد بوده ایم که اختلاف سلیقه ها باعث تخریب وضربه زدن به جامعه شده است.
وی افزود :اکنون درآستانه امتحان بزرگ الهی قرار داریم و باید با مشارکت بالای خود وانتخاب افراداصلح در انتخابات شوراهای اسلامی وریاست جمهوری از این امتحان سربلند بیرون بیاییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.