اهواز - رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان بر استفاده عادلانه از فضاهای دانشگاهی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

باید از فضاهای دانشگاهی در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عادلانه استفاده کرد

 به گزارش قدس آنلاین علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات استان در نشست ستاد انتخابات که پیش از ظهر چهارشنبه در محل ستاد انتخابات استان برگزار شد عنوان کرد: ضرورت دارد به ویژه در ایام انتخابات در عرصه های عمومی به خصوص در حیطه  دانشگاه ها ایجاد فضای عادلانه و منصفانه برای همه جریانات دانشجویی و حامیان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گیرد.

حسین زاده افزود: با توجه به اینکه دانشگاه همواره در جریان انتخابات جزو پیشگامان و مراکز مرجع محسوب میشود رعایت توازن و عدالت میان هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری در برگزاری نشست ها، سخنرانی ها و دعوت از شخصیت های سیاسی در دانشگاه ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

همچنین در این نشست حبیب اله فضل الله پور دبیر ستاد انتخابات استان گفت: انتظار می رود فرمانداران شهرستان ها تمهیدات لازم جهت برگزاری پرشور و در عین حال امن و بدور از تنش های اجتماعی انتخابات را مدنظر قرار دهند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام سعدی دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان خواستار هماهنگی قوای امنیتی در برگزاری انتخابات با قوه قضاییه شد و بر عدم استفاده افراد از امکانات و موقعیت دولتی له و علیه جریان های سیاسی و داوطلبان انتخابات تاکید کرد.

در ادامه سید لطف اله هاشمی رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات، شهاب رزمی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و بهنام مریدی عضو ستاد انتخابات گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مسئولیت خود را ارائه دادند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.