نجابت سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت طی بیانیه ای نسبت به جانبداری صدا و سیما از حسن روحانی به شدت اعتراض کرده و خواستار شد که رسانه ملی از ظلم آشکار به دیگر کاندیداها دست بردارد.

صدا و سیما از جانبداری روحانی، جهانگیری و ظلم به کاندیداهای دیگر دست بکشد

به گزارش قدس آنلاین،  رضا نجابت ضمن انتقاد از بی عدالتی رسانه ملی در جریان تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: هر چند که به فشارها و اعمال نفوذ صاحبان قدرت و البته مشکلات مالی صدا و سیما واقف هستیم، اما اعتماد افکار عمومی به رسانه ملی سرمایه کوچکی نیست که به راحتی بتوان آن را در این مقطع حساس از دست داد.  
وی افزود: عدم پخش اعتراض کارگران در روز کارگر نسبت به مشکلاتشان که در حضور حسن روحانی صورت گرفت، موضوعی بود که اعتبار رسانه ملی را به شدت لکه دار کرد و جای شکی برای افکار عمومی نسبت به جانبداری صدا وسیما از این کاندیدای خاص باقی نگذاشت.
سخنگوی ستاد مردمی خادم ملت، انتخاب تصاویر گزینش شده در بخش های مختلف خبری و حتی شبکه های استانی را یکی دیگر اقدامات رسانه ملی دانست که ادعای تقسیم عادلانه فرصت‌ها برای ۶ نامزد ریاست جمهوری را در اذهان جامعه خدشه دار کرده است.
وی همچنین با اشاره به ساختار معیوب کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: نماینده وزارت کشور با حضور در این کمیسیون، از تمام سناریوها و فیلم های تبلیغاتی با خبر شده و در جریان کلیه سوالات و محورهای مناظره قرار می گیرد؛ در عین حال تردیدی نیست که چون نماینده دولت است این موارد را به اطلاع رییس جمهور می رساند.
نجابت در پایان خطاب به ریاست صدا و سیما یادآور شد: کسانی که امروز به سوء استفاده از آنتن صدا و سیما روی آورده اند همان هایی هستند که پیش از این از منتقدین جدی عملکرد آن مجموعه بودند. لذا توصیه اکید می کنیم که رسانه ملی از جانبداری روحانی، جهانگیری  و ظلم به کاندیداهای دیگر دست بردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.