بیرجند- نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده می‌گیرد باید درد مردم را درک کند و از جنس مردم و با مردم باشد.

رئیس جمهور باید ازجنس مردم وبا مردم باشد/پرواز بیرجند- کیش راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی  ظهرچهارشنبه درجمع مردم بیرجند در هیئت آزادگان اظهار داشت:انسان در انتخاب خود مانند برگزیدن فرد اصلح به عنوان یک مدیر در پست‌های گوناگون برای اطلاع از ویژگی‌های انتخاب اصلح باید به معیارها مراجعه کند.

وی بیان کرد: معیارها در اسلام آمده و اگر انسان به آن معیارها مراجعه کند راه را گم نمی‌کند چون تمام کسانی که در طول تاریخ راه را گم کرده‌اند به دنبال معیارها نبوده‌اند بلکه دنبال منافع بودند.

وی افزود: انسان در انتخاب و سپردن مسئولیت و کارها باید توجه به معیارها داشته باشد و در انتخاب او میزان ویژگیها از جمله امانت‌دار، امین، قوی، مسلط به کار و استکبار ستیز به درستی بررسی شود.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگز جمهوری اسلامی ایران و هیچ جریانی در جمهوری اسلامی در داخل نظام به دنبال تشنج آفرینی با دنیا و کشورها مختلف نیست و نباید هم باشد ما باید زبان دیپلماسی را حساب شده به کار ببریم اما در عین حال واداده نباشیم و در جای که نیاز است محکم صبحت‌های خود را بیان کنیم تا بفهمند که ملت ایران چقدر اقتدار دارد.

عبادی بیان کرد: فردی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده می‌گیرد باید درد مردم را درک کند و از جنس مردم و با مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه داشتن روحیه مبارزه با فساد یکی از ویژگی‌های است که فرد نامزد مسئولیت باید داشته باشد افزود: یکی از مشکلات کشور ما این است که اختلاس صورت می‌گیرد اما بعد توجیه می‌کنند که باید اینگونه نباشد و مسئولی که مدیریت امری را دارد و تخلف در زیر دست او صورت گیرد به مردم اعلام کند با این افراد برخورد می‌شود و از مردم عذر خواهی کند نه دفاع یا توجیه کند.

وی با اشاره به اینکه این محور به دلیل کوهستانی بودن آن برای به بهره‌برداری رسیدن نیاز به زمان بیشتری دارد افزود: در زمینه اعتبارات این محور نیز مقرر شد که هیچ محدودیت اعتباری برای محور بیرجند- قائن قائل نشوند تا به سرانجام برسد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در زمینه مشکلات و نارضایتی‌های مردم از روند پروازهای استانی گفت: پیگیری‌ها به طور مکرر انجام می‌شود و ابلاغ نارضایتی مردم از شرایط پروازهای استانی منجر به اضافه شدن ۳ پرواز و قول مساعد در زمینه  یک پرواز در هفته از بیرجند به کیش داده شد.

عبادی با بیان اینکه راه آهن یکی از زیر ساخت‌های مهم استان محسوب می‌شود اظهار داشت: اگر می‌خواهیم معادن سربیشه، نهنبدان، بیرجند و حتی صنایع ما فعال شوند به زیرساخت مهمی به نام راه آهن نیاز داریم که در این زمینه با پیگیری‌ها انجام شده توانسته‌ایم ردیف اعتباری برای راه آهن استان اخذ و آنچه که کار مجلس بود صورت گیرد اما آنچه که کار دولتمردان بوده هنوز انجام نشده است در نهایت به راه آهن استان جفا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.