۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: 525899

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد احساس خود بعد از ناکامی روی نیمکت تیمش سخن گفت.​​​​​​​

آرسن ونگر: بیش از همه خودم از خودم متنفر می شوم

به گزارش قدس آنلاین، در ماه های اخیر انتقادات از ونگر به اوج رسیده و هواداران آرسنال عمدتا خواهان جدایی این سرمربی باتجربه هستند. ونگر گفت: من هم مانند همه مردم علاقمندم به جای اینکه مورد نفرت باشم، مورد علاقه دیگران قرار بگیرم اما می دانم که این موضوع شخصی نیست. به کسی که برنده نمی شود انتقادهای زیادی می شود و هواداران به دنبال پیروزی هستند اما من قادر به رقم زدن تفاوت ها هستم. زمانی که برنده نمی شوم، بیش از همه خودم از خودم احساس تنفر پیدا می کنم و به نظرم من هرگز بازنده خوبی نیستم. مردم علاقمند به بردن هستند و دوست دارند فاتح همه جام ها شوند و اگر این اتفاق رخ دهد فاجعه به بار می آید.

وی افزود: اما اگر شما کارنامه ما در ۳ سال گذشته بررسی کنید، می بینید که دو بار فاتح جام حذفی شده ایم و در لیگ در رتبه های دوم، سوم و چهارم فصول را به پایان رسانده ایم و امسال هم دوباره به فینال جام حذفی رسیده ایم. در نهایت من معتقدم که ما خوشحال نیستیم زیرا شما دوست دارد همه جام ها را ببرید نه فقط یک جام را.

سرمربی آرسنال ادامه داد: اما باید بپذیرید که رئال مادرید هم ۵ سال قهرمان لالیگا نشده و لیورپول نیز ۲۰ سال است در فتح لیگ ناکام مانده است. آنها هم باشگاه های بزرگی هستند اما بپذیریم که قهرمان شدن دشوار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.